13 Reacties

2 maanden geleden

Slaapregressie

2 maanden geleden

Maak hier hetzelfde mee met ons zoontje van 5 maanden 🥲 Hij slaapt overdag normaal gesproken ook niet zo lang, meestal maar 15-30 min. Maar de nachten zijn nu wel heftiger dan voorheen.. Hij is dan erg moe, maar kan maar niet diep slapen en beweegt steeds in zijn slaap. Dan huilt hij weer elke keer, geven we zijn speentje en troosten we hem, of nemen we hem even op schoot maar dan gebeurd het weer.. Verder mankeert hij ook niks overdag, weet het ook even niet meer 🤷🏻‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op bbeyz

Maak hier hetzelfde mee met ons zoontje van 5 maanden 🥲 Hij slaapt overdag ...
Hier ook nooit lang slapen overdag. In de draagzak slaapt hij zo 2 u alleen dit is niet meer vol te houden qua rug. Hij is namelijk bijna 8.5 kilo. Echt vermoeiend dit. Rare is ook bij vastpakken meteen weer slapen😕

2 maanden geleden

Reactie op bbeyz

Maak hier hetzelfde mee met ons zoontje van 5 maanden 🥲 Hij slaapt overdag ...
Normaal kon ik hem in de avond rond 7/ half 8 in bed leggen. Beetje miepen en dan sliep hij.

2 maanden geleden

Hier ook precies hetzelfde bij mij zoontje (23 weken) Afgelopen week savonds lastig in slaap en ‘s nachts ook soms elk uur hard huilend wakker worden en niet meer in zn bed willen. 1 seconde na het oppakken gelijk in slaap.. Ze hebben ons even extra nodig.. Hou vol ! Hier lijkt het vanavond beter te gaan.. alles is een fase 😉 Sprong 5 ?

2 maanden geleden

Reactie op E12

Hier ook nooit lang slapen overdag. In de draagzak slaapt hij zo 2 u alleen ...
Bij het vastpakken slaapt hij inderdaad ook gelijk. Soms wordt hij hard huilend wakker, waardoor we hem alleen met een fles stil kunnen krijgen. Op een gegeven moment slaapt hij dan toch weer bij ons in bed.. Vermoeiende periode, maarja als hij ons nodig heeft in de nacht dan knuffelen we maar vaker en slaapt ie bij ons ipv hard huilen elke keer wat ik ook zo erg vind 😓

2 maanden geleden

Yes hier ook! Sprong denk ik?

2 maanden geleden

Pfff, hier ook! Ik vind dit het pittigste toch nu toe, wat een nachten…

2 maanden geleden

Hier ook het was al pittig met het slecht slapen overdag (wiegen en op ons slapen) de nachten gingen nog wel oké. Maar nu de nachten zo moeizaam verlopen veel wakker en moeilijk inslaap vallen en elk ander slaapje overdag steeds meer een uitdaging wordt…. Pfff vind het echt pittig het pittigste tot nu toe. Nu kom ik zelf amper nog aan slapen toe. Kan steeds minder hebben.

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Zoontje is van 30 april. Ik weet niet wat ik mee maak joh. Hij heeft voor t eerst doorgeslapen woensdag, en sinds donderdag is het al raak. Iedere 45 min wakker, niet in eigen bed willen... strijd.. niets werkt helaas. Is het de slaapregressie? Hij zit ook nog in sprong 4. Gaat dit gewoon weer vanzelf over?

één maand geleden

Hier net zo! Ben steeds bang dat ik wat over hebt hoofd zie, maar als ze wakker is hebben we gewoon een blije baby.

één maand geleden

Hier ook precies hetzelfde (24 april)

één maand geleden

Hier ook, gister sliep ze toevallig om 19:30 maar tot 22:00 is ze elk half uur 3 kwartier wakker geworden. Ben echt 5/6 keer naar haar toe gelopen om opnieuw in slaap te sussen. Pas na 22:00 sliep ze echt diep, heel gek. Hebben jullie dit ook?