23 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op KL201
Jeetje wat een ingewikkeld schema. Hier ook een kindje van bijna 6,5 kilo. ...
Hoe oud is je kindje en om hoeveel uur geef je haar. Mij zoontje is 4 maanden ik geef hem ook 5x 180+6 schepjes hij kwam elke 3uur maar nu word het 2,5 ik weet ook niet wat ik moet doen. Hij heeft nu ze laatste flesje half 7 gekregen en slaapt nu.
3 maanden geleden
Reactie op Sabiinaa
Hoe oud is je kindje en om hoeveel uur geef je haar. Mij zoontje is 4 maand ...
Onze dochter is bijna 4 maanden. Ze krijgt vanaf half 8 ongeveer om de 3,5 uur tot 4 uur een voeding. Om 18u krijgt ze de 4e fles en gaat daarna naar bed. Om 22u krijgt ze nog een droomvoeding.
Hoe oud is je zoontje en hoe zwaar weegt hij nu? Uit je verhaal maak ik op dat hij geen droomvoeding krijgt. Wellicht in overleg met CB ophogen of starten met oefenhapjes? Ik houd nu nog steeds de 150ml x aantal kilo aan voor het aantal cc dat we geven.
3 maanden geleden
Reactie op KL201
Onze dochter is bijna 4 maanden. Ze krijgt vanaf half 8 ongeveer om de 3,5 ...
Bedankt voor je berichtje mijn zoontje is 4 maanden en 8 dagen en weegt 7380 gram en 66,7cm, ja heb het doorgegeven de een zegt gewoon geven wanneer die er naar vraagt en de andere zegt ja elke 3 uur is normaal. Ze zeiden ook over de Johannes brood pitmeel maar me kleine kreeg verstoppingen en was niet te genieten. Ja hij slaapt gewoon door tot half 8 ochtend.