14 Reacties

3 maanden geleden

Herkenbaar. Vannacht welgeteld 34 keer eruit geweest… ik wil en kan niet meer..

3 maanden geleden

Klinkt als de 4 maanden regressie.. is het een idee om het bedje tijdelijk naast het jouwe te zetten? Kun je vanuit jouw bed die speen erin doen😅. Hopelijk gaat het gauw beter want het is pittig!

3 maanden geleden

Herkenbaar! Had mijn kleine ook een poosje... Ik heb hem toen steeds weer in de co sleeper naast me gelegd, gaf mij wat meer rust! :)

3 maanden geleden

Bij mn eerste ook zo extreem gehad waardoor we de speen cold turkey hebben gestopt. 3 pittige dagen gehad maar daarna sliep ze zoveel beter

3 maanden geleden

In de cosleeper doet ze helaas hetzelfde, vreselijk. Enige wat dan wel scheelt is dat ik er inderdaad niet uit hoef 🙈 pff was zo blij dat ze eindelijk een aantal weken doorsliep

3 maanden geleden

Hadden wij ook, slaapregressie, hopen dat het zo kort mogelijk duurt en daarna is het alsof het nooit gebeurd is (op onze wallen na dan 😂) Hou vol!

3 maanden geleden

Hier ook, ineens.. tegelijk met sprong 4 signalen. Ik houd het maar op de slaapregressie. En houd mezelf voor: alles is een fase..

3 maanden geleden

Hier ook!!! We zijn op!!!! 🥲🥲

3 maanden geleden

Pff vind het echt zoo pittig! Maar ben niet de enige "gelukkig".. 🙈 Ik hoop voor ons allemaal dat het maar van korte duur is!

3 maanden geleden

Reactie op shauny1ebaby

Bij mn eerste ook zo extreem gehad waardoor we de speen cold turkey hebben ...
Hoe heb je dit precies aangepakt?? Hier krijst ze namelijk alles bij elkaar zonder speen…

3 maanden geleden

Ik kan niet op je berichtje reageren @24babywatcher, dan word ik uit de app gegooid. Maar vooral doorzetten en de tijd uitzitten 🙈 we hebben de pick up put down methode toegepast maar het is vooral heeeel veel geduld hebben en weten dat je een paar vreselijke dagen hebt haha. Daarna sliep ze beter dan ooit daarvoor

3 maanden geleden

Reactie op shauny1ebaby

Ik kan niet op je berichtje reageren @24babywatcher, dan word ik uit de app ...
Oké geen gouden tip dus hihi! Hier na een hele dag toch bij het laatste slaapje een succesje, maar 2x terug gemoeten… hoop op een betere nacht 🥲😬

3 maanden geleden

Hoelang duurt de slaapregressie eigenlijk of verschilt dat per kindje?

3 maanden geleden

Reactie op Kayyl

Hoelang duurt de slaapregressie eigenlijk of verschilt dat per kindje?
In principe 4 tot 6 weken, bij mijn oudste dochter duurde het ruim 3 maanden 🙃