9 Reacties

4 maanden geleden

Allereerst: als je het gevoel hebt huisarts te moeten inschakelen, dan moet je dat vooral doen! Bij twijfel altijd bellen! Is ze misschien een beetje overprikkeld op dat moment? Sommige kindjes hebben "huiluurtjes". Niet fijn, maar een soort verwerking van de drukte?

4 maanden geleden

Hebben wij ook! Kan wakker worden door een intense huilbui of van relaxed op je arm naar schreeuwend in 2 seconden. Geen idee hoe het komt, maar het is ook vaak snel weer over (hooguit paar minuten)…

4 maanden geleden

Mijn dochter had het dus net ook bij mijn vriend. Hij zei dat het echt heftig huilen was, dat ze zowat stikte. Hij kon haar niet rustig krijgen. Hij zei dat het een ander soort huil was, schrikken wel maar na kwartier was het ook wel weer over en lachte ze weer. Zo gek?😅

4 maanden geleden

Reactie op sanne2189

Hebben wij ook! Kan wakker worden door een intense huilbui of van relaxed o ...
Hier ook! Zo’n zielig huiltje dat je je echt zorgen maakt. Met bv leg ik mijn zoontje altijd even aan om te kalmeren. Al zijn het maar een paar slokjes.

4 maanden geleden

Hebben we hier ook met onze dochter maar heeft ook vaak dr hand in de mond laatste tijd. Ik denk dat zr dan zich zelf pijn heeft gedaan met dr nagels in de mond bijv.

4 maanden geleden

Hier ook herkenbaar. Soms goed om even bij te houden of je een patroon ziet. Wanneer of na wat komt het voor? Na een voeding, of na iets anders. Of misschien toch heel wisselend. Bij ons viel het op dat het gebeurde na de voeding. Drink en eet zelf nu even geen melkproducten om te kijken wat dat doet. Sindsdien is ze rustig. Maar het kan natuurlijk van alles zijn, verborgen reflux, sprongetje vermoeidheid..

4 maanden geleden

Ik herken dit zeker en wij hadden bij onze dochter het idee dat het krampjes zijn. Zij had het al sinds haar geboorte (plots huilen alsof ze pijn had) en we zijn er vorige week mee naar de osteopaat geweest. Dat lijkt te helpen. Ik heb haar steeds als ze dit had toch maar in slaap gewiegd of in de draagzak gedaan als ze zo van slag was (echt ontroostbaar krijsen en overstrekken) want dat was dan het enige dat hielp.

4 maanden geleden

Hier 11 weken en precies zo, duurt hooguit 10 min, slaapt dan na het huilen/krijsen. Klampt dan helemaal vast ook.

4 maanden geleden

Wij hadden dit exact ook gisteren. Ik heb voor vandaag alles afgezegd en een dagje alleen met der thuis. Lekker rustig ons ding doen. Vandaag was ze erg rustig en vrolijk. Soms is een dagje niks voor de baby blijkbaar erg fijn