10 Reacties

4 maanden geleden

Ik hoor en lees veel over de 4 maanden slaapregressie. Dan slapen ze tijdelijk slecht vanwege ontwikkelingen. https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/slaapregressie-4-maanden/

4 maanden geleden

Slaap regressie zou mee kunnen spelen. Je kunt proberen hem later naar bed te brengen, het klinkt alsof de nacht nu te lang is geworden. Tenzij je een vroege vogel wilt houden, maar uit je verhaal denk ik te lezen dat je 7.30u een fijnere tijd vond. 😅

4 maanden geleden

Reactie op SiStitch

Slaap regressie zou mee kunnen spelen. Je kunt proberen hem later naar be ...
Dat klopt. Het is alleen het punt dat hij ‘s middags maar tot 17:00 uur slaapt, dus hij gaat weleens 18:45/19:00 uur naar bed, maar langer trekt hij echt niet.

4 maanden geleden

Reactie op Liantje1989

Ik hoor en lees veel over de 4 maanden slaapregressie. Dan slapen ze tijdel ...
Haha ik hoop dat ik het hierop kan gooien. Dan weet ik in elk geval dat het tijdelijk is (hopelijk)😂

4 maanden geleden

Reactie op Noeeeee89

Haha ik hoop dat ik het hierop kan gooien. Dan weet ik in elk geval dat het ...
Ik hoop het ook voor je!!

4 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. 'S morgens klokslag 6u ipv 7u. En hij wordt zelfs's avonds wakker voor z'n laatste fles. Dat had hij anders nooit, moesten altijd wakker maken voor die fles. En dan kwam hij rond 4u 's nachts en nu al om 2u! Ook overdag allemaal korte slaapjes van minder dan een uur dus ik herken heel je verhaal,, ook een peuter van 3 erbij. Waar vind ik de reset-knop? 🙈

4 maanden geleden

Overigens is mijn zoon pas 11 weken..

4 maanden geleden

Reactie op Evaab

Hier precies hetzelfde. 'S morgens klokslag 6u ipv 7u. En hij wordt zelfs' ...
Haha erg hè. En ik dacht toen ik nog zwanger was; ik ga het slapen compleet loslaten (bij de 1e moest ik ook altijd een verklaring hebben als het slapen niet goed ging), nou dat is dus mooi mislukt! Het is in elk geval om (weer) moedeloos van te worden haha!

4 maanden geleden

Reactie op Noeeeee89

Haha erg hè. En ik dacht toen ik nog zwanger was; ik ga het slapen compleet ...
Hahaha ik moet hier om lachen dat had ik ook met mezelf afgesproken. Helemaal mislukt want het is weer gewoon 1 grote struggle. Zelfstandig slapen - doorslapen - voedingsritme - 20 min slaapjes. Gelukkig heb ik wel een tevreden baby, maakt veel goed

4 maanden geleden

Reactie op Rjt2022

Hahaha ik moet hier om lachen dat had ik ook met mezelf afgesproken. Helema ...
Dat laatste is het belangrijkste. Gelukkig ook nog wat geleerd van/bij de 1e; het komt altijd weer goed!😊