7 Reacties

10 dagen geleden

Consultatiebureau is nooit verplicht en altijd vrijblijvend

10 dagen geleden

Nee hoor! Wij gaan ook niet meer! ☺️

10 dagen geleden

Nou wat gek dat ze dat zeggen! Het consultatiebureau is zeker niet verplicht! Wij lopen ook op de prematurenpoli met onze oudste dochter (net 2, binnenkort de laatste keer prematurenpoli). Ik ben wel altijd naar het consultatiebureau gegaan, maar bij tegenstrijdige adviezen zei ik altijd gewoon braaf ‘ja’, om vervolgens niets met het advies te doen, haha

10 dagen geleden

Reactie op NathalieA

Nou wat gek dat ze dat zeggen! Het consultatiebureau is zeker niet verplich ...
Ja zeker raar dat ze dat dan zeggen! Voorheen zei ik inderdaad ja en deed ik er niets mee, maar nu ze me terug willen laten komen elke paar weken om te wegen ga ik er toch maar vanaf zien dan!

10 dagen geleden

Je kan je vaccinaties volgens mij ook bij de huisarts krijgen. Tenminste dit heb ik ooit eens gehoord. Misschien kan je het na vragen bij je huisarts. Dan ben je helemaal niet meer verbonden aan het consultatiebureau. Zelf vind ik het wel fijn maar krijg steeds de zelfde arts of verpleegkundige en goed advies. Jammer dat het zo wisselend is per locatie

10 dagen geleden

Nope! Wij gaan alleen voor de vaccs en wegen verder mogen ze mij de rambam krijgen 😂

10 dagen geleden

Cb is niet verplicht. Ik persoonlijk vind het ook raar dat ze andere dingen zeggen dan het zkh. In dat geval zeker het zkh volgen! Verder doet jullie kindje het toch goed? En wordt in het zkh (regelmatig) gezien? Dan zou ik me niet te veel aantrekken van het cb. Ons dochtertje doet het hartstikke goed, maar op het cb laat ze dingen nog wel eens niet zien die ze thuis regelmatig wel doet, omdat ze moe is. Ik denk dan: lekker belangrijk, ik zie haar elke dag (bijna 24 uur), jullie maar een momentopname.