11 Reacties

3 maanden geleden

Heb je de kolf de afgelopen 3 maanden veel gebruikt? Wellicht dien je de ventielen/membramen te vervangen? Ik heb dezelfde kolf en na vervangen van die onderdelen geen problemen mee

3 maanden geleden

Heb je de goede maat kolfschild? Motor nog wel krachtig? Ook bij dure kolven heb je de goede maat nodig etc.

3 maanden geleden

Voordat je investeert in een dure kolf, zou ik eerst investeren in een kolfconsult. Dat is meer je geld waard dan een dure kolf. Misschien ook te achterhalen waarom je eerst wel goed kon kolven en nu niet. Het klinkt alsof de kolf niet goed past. Je zou eens kunnen kijken naar je maat schild. Dure kolven zijn soms ook duur door het merk .

3 maanden geleden

Maak een afspraak bij de borstkolfwinkel. Zij kijken met je mee en je mag ze testen. Zo kun je de passende kolf vinden of jou eigen kolf aanpassen door bvb een ander schild

3 maanden geleden

Voel je nog wel dat hij goed vacuüm zuigt? Kan ook zijn dat de onderdelen aan vervanging toe zijn. Voelen je borsten nog wel vol en krijg je er met de hand wel melk uit?

3 maanden geleden

Reactie op daantjel

Voel je nog wel dat hij goed vacuüm zuigt? Kan ook zijn dat de onderdelen a ...
Borsten die vollopen is niet meer echt vanaf 4 mnd. Dan wordt t meer op vraag aangemaakt.

3 maanden geleden

Thanks voor alle reacties!! Goed idee om een consult te doen. Ik dacht er ook aan een Lactatiekundige in te schakelen maar misschien is zo’n consult beter. Ik heb nu eventjes een ziekenhuiskolf gehuurd maar ook daar krijg ik echt weinig uit. Ben bang dat er toch een ander probleem is…

3 maanden geleden

Reactie op Le-tje

Voordat je investeert in een dure kolf, zou ik eerst investeren in een kolf ...
Ik deed een kolfconsukt bij de lactatiekundige, en dat werd vergoed als lactatiekundige zorg uit de aanvullende verzekering. M'n kolf niet helaas

3 maanden geleden

Reactie op Else.ams

Thanks voor alle reacties!! Goed idee om een consult te doen. Ik dacht er o ...
En de maat van het borstschild? Als de maat niet goed is krijg je er zelfs dan niets uit.

3 maanden geleden

En nog toevoeging; als je je druk maakt om je productie laat je nog minder stromen.. 😏 Ik vond deze podcast erg nuttig: https://open.spotify.com/show/1zZcYK3JgXTP8Xcw7XGd3W?si=WwT1wpZXSOm_4O3Jlp-ukA

3 maanden geleden

Reactie op Elderflower

Heb je de kolf de afgelopen 3 maanden veel gebruikt? Wellicht dien je de ve ...
Dat had ik inderdaad ook. Zorg ervoor dat je de ventielen en membranen vervangt als je.hem veel gebruikt.