13 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op BoyMom28
Hoi! Hier het zelfde. Een afgestreken lepel + de helft van een afgestreken ...
Hier ook, 1,5 lepel van de pitmeel van de Kruidvat maar gebruik de pitmeel van de Holland en baret met dus het lepeltje van de Kruidvat.
In iedere fles, bij de fles van 150+5. Gebruik difrax fles met difrax m speen (gaat wat snel maar ze doet het er goed op)
4 maanden geleden
Reactie op D1908
Hier ook, 1,5 lepel van de pitmeel van de Kruidvat maar gebruik de pitmeel ...
Hoi! Waarom van HB als ik vragen mag ? Wij gebruikte van HB de vitamine d en k omdat ik veel hoorde en las dat de vitamines van de kruidvat voor buikkrampen kunnen zorgen. Ik merk dat het hier goed gaat op 1.5, ga ik naar meer dan heeft hij echt ontzettend last van buikkrampen ( krijst dan echt de hele boel bij elkaar, zo ontzettend sneu!) En nu met de 1.5 schep geen last van krampjes, wel nog heel klein beetje last van de reflux maar lang niet zo erg zonder dat 1.5 schepje!
4 maanden geleden
Reactie op BoyMom28
Oh en wij zijn van difrax weer even overgegaan naar de advent fles met spe ...
Avent bevalt hier ook indd. En de brede dr brown fles. Wij doen op een fles van 150+5 3,5 schep JBPM van de Kruidvat. Op een fles van 180+6 4 scheppen. Minder heeft geen nut, dan heb ik een gillende baby van het maagzuur. Alle andere maatregelen bij verborgen reflux doen weinig voor haar, zoals kleinere flesjes enzo.
4 maanden geleden
Wij doen 2.5 schep van de kruidvat op fles van 150 water. Elke fles inderdaad!
Hebben nog regelmatig ruzie met de spenen. Brede hals pakt ze niet. Smalle hals S van Difrax en 2 van DR brown verstoppen vaak. M van difrax gaat te snel. Nu met een dikke naald gat in S geprikt. Dit gaat nu redelijk 🤞🏽 laatste gedeelte wordt dik en dat krijgt ze er niet door😅
4 maanden geleden
Reactie op all1994
Wij doen 2.5 schep van de kruidvat op fles van 150 water. Elke fles inderda ...
Klinkt precies zoals het bij mijn dochter ging. Probeer de Hegen flessen eens met maat 1 speen (210ml flessen komen standaaed met maat 2 maar dan moet je even maat 1 erbij kopen, daar passen 3 schepjes jpitmeel op 150 ml wel doorheen). Mijn dochter drinkt nu perfect!