12 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook koemelkallergie en krijgt de voeding nutramigen. Wij gebruiken nutriton om het te verdikken. Die halen wij bij de DM in Duitsland. Sinds dat ze die krijgt is het spugen bij haar helemaal weg! Ze vind het ook nog eens lekker want de flessen gaan tegenwoordig helemaal op:)

2 jaar geleden

Reactie op Ninavdwouw

Mijn dochter heeft ook koemelkallergie en krijgt de voeding nutramigen. Wij ...
Heey, mijn zoontje van 7 weken gaat nu ook over naar nutramigen ivm koemelkallergie. Hoe snel merkte je verschil van voeding en welke verschijnselen van alleegie had je dochter? 馃槉 ik zoek ervaringen

2 jaar geleden

Reactie op Ninavdwouw

Mijn dochter heeft ook koemelkallergie en krijgt de voeding nutramigen. Wij ...
Is nutramigen beter dan pepti?

2 jaar geleden

Reactie op Lovestory

Is nutramigen beter dan pepti?
In pepti zit nog een hele kleine hoeveelheid koemelk. In nutramigen helemaal niets

2 jaar geleden

Reactie op LindaBeelen1992

In pepti zit nog een hele kleine hoeveelheid koemelk. In nutramigen helemaa ...
Oh balen. Hebben we net een heele dure pot gehaald 馃槄 CB gaf aan pepti te kopen.. we weten ook niet zeker of ze een koemelk allergie heeft maar ze is echt geen tevreden baby 馃様 veel huilen, veel scheten, krampen, onrustig etc etc. Hoe merkte jullie het op?

2 jaar geleden

Reactie op Lovestory

Oh balen. Hebben we net een heele dure pot gehaald 馃槄 CB gaf aan pepti te k ...
Je moet ook altijd beginnen met pepti van de arts, niet met nutramigen of neocate. Pas als je merkt dat het niet goed gaat op de pepti kan je over op een andere voeding. Pepti heeft verknipte koemelk eiwitten. Meeste kindjes doen het daar prima op! Alleen kindjes met een zwaardere allergie reageren nog op pepti. Mijn oudste deed het prima op de pepti, mijn jongste nu niet en zijn we over op neocate. Nutramigen is nog een tussenstap tussen pepti en neocate trouwens.

2 jaar geleden

Reactie op Kersvmama

Je moet ook altijd beginnen met pepti van de arts, niet met nutramigen of n ...
Ahh okee dankje voor de info! Hoe kwam jij er achter dat jou kinderen koemelk allergie hadden?

2 jaar geleden

Reactie op LindaBeelen1992

Heey, mijn zoontje van 7 weken gaat nu ook over naar nutramigen ivm koemelk ...
Wij merkten meteen na de eerste fles verschil. Onze dochter huilde de hele dag door, poepte heel erg veel op een dag (diarree) met een chemische groene kleur, overstrekken tijdens de fles, flessen weigeren etc. De pepti was voor haar nog niet genoeg, die begon ze na een paar dagen ook te weigeren en viel daardoor af. Ik hoop voor jullie dat de nutramigen de juiste voeding voor je zoontje is!! Hier in iedergeval super goed gevallen:)

2 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ons zoontje heeft ook koemelkallergie en krijgt nutramigen.. Wij hebben ook jbp, deze hebben we besteld via de notenshop online omdat dit pure jbp! Wij doen op een fles van 180 cc 1 schep! Misschien kan je er iets meer in doen?

2 jaar geleden

Reactie op Lovestory

Oh balen. Hebben we net een heele dure pot gehaald 馃槄 CB gaf aan pepti te k ...
Mijn dochtertje was eigenlijk heel de dag alleen maar aan het huilen, alleen als ze sliep huilde ze niet. Tijdens haar fles huilde ze, na haar fles. Dit vond k best vreemd ook had ze echt overdreven veel last van krampen maar echt vanaf de avond tot de volgende ochtend, en iedereen maar zeggen dat het normaal was. Sinds ik de pepti gebruik heeft ze helemaal nergens last van behalve dat spugen. En dat ze nu minder vol zit doordat de melk erg dun is

2 jaar geleden

Reactie op Irmadejong

Heel herkenbaar! Ons zoontje heeft ook koemelkallergie en krijgt nutramigen ...
Wat is het verschil tussen de pepti en nutramigen? Weet je dat toevallig. En ik heb meer jbp erin gedaan maar me dochtertje krijgt hier ontzettend veel slijm van. En ik gebruik de biologische jpb