13 Reacties

2 jaar geleden

Ik denk eigenlijk dat je kind echt nog te klein is voor de buggy zitting. Raar advies. Ik had Joolz aer van mn zoontje en heb daar nu de bak bijgekocht voor de vakanties.

2 jaar geleden

Reactie op Clair1988

Ik denk eigenlijk dat je kind echt nog te klein is voor de buggy zitting. R ...
Is de bak ook zo klein inklapbaar ?

2 jaar geleden

Reactie op Shash

Ik zou het even googelen. Voor een bak heel klein en plat, maar ik weet niet of dat is wat je verwacht... Ik heb m ook gekocht met een meerijdplankje voor de oudste, fan heb ik die niet weer apart nodig voor een buggy, maar het ligt aan hoe je de toekomst ziet of dat voor jou ook toepasbaar is

2 jaar geleden

Wel een slecht advies van die Prenatal dame 🙊 Jammer. Ik ben nog niet in de buggy-tijd aangekomen, maar kwam onderstaand artikel eerder tegen. https://www.oudersvannu.nl/baby/ergonoom-waarschuwt-dit-is-waarom-kleine-kinderwagens-of-buggy-s-niet-goed-zijn-voor-je-baby~97163b9 Ga je met de auto of met het vliegtuig? Dan krijg je wat gerichter advies en ervaringen 😊

2 jaar geleden

Reactie op Shash

Ik zou wel aan bak adviseren voor een baby van 10 weken. Wij hebben hem met bak, prima in te klappen met de bak erop. Zit wel vrij krap in de hoes dan (als je die er bij hebt), dus weet niet of het nog in de handbagage kan

2 jaar geleden

Ik zou m terug brengen. En buggy op die leeftijd kan nog niet. Wij heb volgende week op vakantie, baby is dan bijna 12 weken en wij hebben de yoyo² met babyset 0+ erbij. Die is volledig in te klappen als handbagage

2 jaar geleden

Reactie op jstokking

Ik zou m terug brengen. En buggy op die leeftijd kan nog niet. Wij heb volg ...
Deze hebben wij inderdaad ook gekocht voor de vakanties! Super compact en zowel geschikt voor kleine baby's (met de newbornpack erbij) als straks als buggy. Er is op Marktplaats vrij veel aanbod van en heeft een goede doorverkoopwaarde, dus je zou het ook altijd eens op die manier kunnen uitproberen voor deze vakantie..

2 jaar geleden

Zoals de rest al zegt: echt niet doen, zo’n slecht advies helaas… dit lijkt mij echt niet comfortabel/goed voor je baby.

2 jaar geleden

Reactie op jstokking

Ik zou m terug brengen. En buggy op die leeftijd kan nog niet. Wij heb volg ...
Ik heb ff wat meer onderzoek gedaan en zie andere buggy’s die ook helemaal plat kunnen wel voor een pasgeboren baby kunnen. Misschien dat de dame in kwestie daarom zei dat het wel kon. Ik ga morgen even na bellen met de Prenetal

2 jaar geleden

@shash wij hebben deze buggy ook wel de aer versie en niet de plus, ideaal! Wij vonden deze prettiger dan de yoyo omdat hij iets hoger is. Ik heb er via marktplaats een Cot bij gekocht voor €100,- en gebruiken dit veel. Bij de gate lever je hem gewoon in.

2 jaar geleden

Wat wij hebben gedaan is adapters gekocht en dan kan de maxicosi erop. We hadden de wagen al. Dan heb je een super fijne buggy voor later. Alleen ja dan moet wel de maxicosi mee..

2 jaar geleden

Ik heb het nagevraagd bij CB. De arts vertelde dat een baby in een buggy mag, zolang de rugleuning en dus de baby plat ligt! Dat is bij deze aer+ het geval. Wel neem ik een draagzak mee voor de afwisseling en zal ik onze dochter er niet hele dagen in leggen, we gaan ook niet super veel doen op vakantie dus komt vast goed.