Hoi! Zijn er mensen met de Joolz Geo 3 die al een voetenzak hebben aangeschaft?
Heb je die van Joolz zelf gehaald of een andere?
In mijn hoofd zou die van Joolz zelf ‘perfect’ moeten passen, klopt dit? Voor de mensen die eentje van Joolz zelf hebben.
Ik had een wollen voetenzak van kaiser besteld, maar vind hem niet echt mooi zitten.. de rits kan ik niet fijn dicht doen..
Wij ook die van Joolz, is net binnen gekomen. Vraag me wel af, bijv met de temperaturen van morgen, hebben jullie m er dan op? En zo ja; wat trek je je kindje verder aan? Alleen een jasje of..? Vind het een beetje zoeken (dochtertje 6 mnd).
Ik heb laatst deze van filikid gekocht, past perfect en heerlijk warm! Kan ...
Oooo yes dankje! Die is er ook in een wollen versie en iets betaalbaarder dan die van Joolz zelf 🤡 ik zie al wat het verschil maakt is dat deze zak ook (net als de Joolz) iets voorgevormd is.
Wij hebben eentje van Koeka, een ouder model (gekregen) maar lijkt op die ze nu hebben. Hij past niet perfect, is iets te lang aan de bovenkant maar dat vouw ik gewoon om. Verder zit hij goed.
Wij hebben ook Joolz Geo 3 puffer voetenzak. Het is net een jas. Zit perfect en is lekker warm. Kan lang mee, omdat je deze nog langer kan maken (uitristen)
Deze heb ik. Super blij mee. Kan je dubbelvouwen. Zit zelfs magneetjes in o ...
Als je de rits niet te ver dichtkunst kan die flap om de safety bar heen, hier vind onze dochter dat geweldig om de ruimte te hebben om te spelen. Wordt het kouder steken we m wel verder dicht.