10 Reacties
één maand geleden
Volgens mij hebben alleen de oudere modellen deze stand? Teminste ik heb hem nooit ontdekt. Wij zijn sinds afgelopen week wel over gegaan op het zitje omdat onze dochter ook steeds meer wil zien en het oorlog was als ze in de bak moest liggen ook al deden we de ventilatie open. Wij zetten hem dan in de bijna platte stand en daar zit ze goed in. Wanneer we gaan wandelen en willen dat ze even een dutje doet zetten we nog wel de bak erop. Maar ze vindt het zitje fantastisch🥰
één maand geleden
Ik heb deze kinderwagen ook, nog nooit gehoord of geweten over de reflux stand bij deze wagen. Mijn dochter doet letterlijk sit-ups omdat ze wilt rondkijken. Als ik net als andere hier in de comments het ventilatierooster naar beneden doe dan tuurt ze heerlijk liggend mee.
één maand geleden
Reactie op MaLa97
Volgens mij hebben alleen de oudere modellen deze stand? Teminste ik heb he ...
Ligt het aan mij of lijkt het alsof het zitgedeelte geen steun in de rug heeft?
Mijn zoontje is nu (op een paar dagen na) 6 maanden, dus wij hebben vandaag voor het eerst het zitgedeelte erop gezet omdat de bak alleen maar drama was, maar aan de achterkant voel ik gewoon de bolling van z’n lichaam.. hoe zit dat bij jullie?
één maand geleden
Ik zag via een influencer op tiktok dat ze 2 sierkussens van de bank in de reiswieg had gelegd. Zo lag haar dochtertje hoger en een beetje in een zitpositie maar wel nog voldoende in de bak zodat ze er niet uit kon vallen. Misschien ook het proberen waard als je er je prettig bij voelt