8 Reacties
vorig jaar
Haha! Dit klinkt heeel herkenbaar. Wij doen nu niet de schoudergordels vast, die laten we gewoon los. Alleen de zijkant en de onderkant zegmaar. Dat gaat helemaal prima. Hij raakt ook helemaal geïrriteerd als we zn schoudergordels vastmaken, want we krijgen ze ook niet goed versteld.
vorig jaar
Reactie op Hellobaby2024
Haha! Dit klinkt heeel herkenbaar. Wij doen nu niet de schoudergordels vast ...
Ahaaa, ja ik denk wel dat ik dat moet doen want mijn dochter kan nog niet heel goed recht op zitten maar liggen wilt ze niet meer. En ik vind het zelf een prettiger gevoel… maar klopt het dat de stukken waar je mee kan verstellen, dan gewoon zo los hangen? Ik vind het zo’n gek gezicht
vorig jaar
We hebben een joolz day weet niet of dat hetzelfde is als bij de geo. Maar als je die schouders in hoogte wil verstellen kan je die verticaal omhoog en omlaag trekken zonder aan die plastic doorhaal dingen iets te verstellen.
vorig jaar
Reactie op Rob_in
Ahaaa, ja ik denk wel dat ik dat moet doen want mijn dochter kan nog niet h ...
Wij hebben zelf het zitje een beetje in de ligstand. Niet dat hij echt rechtop zit. Dan zijn die schouder dingen niet echt nodig. Als je het zitgedeelte rechtop zet, dan is het wel nodig.
vorig jaar
Reactie op Rob_in
Dit is wat ikbedoel. Dat korte stukje is volgens mij om te verstellen maar ...

Ooh zo! Ja snap ik misschien kun je het even oprollen envastmaken met een zwart haar elastiekje en dan in het flapje een beetje verstoppen? Ze zijn wel erg lang hier is dat niet zo maar is wel beter want bij ons zoontje zat hij op een gegeven moment echt strak en zijn we op de buggy over gegaan