9 Reacties

2 maanden geleden

Ja de eerste drie maanden na het plaatsten kan het anders zijn. Zal met de tijd wel weer gewoon worden zoals je gewend was (dit kreeg ik als info mee van de vk)

2 maanden geleden

Er staat overal online dat het je menstruatie niet veranderd, maar mijn menstruatie was in het begin wel degelijk heftiger.

2 maanden geleden

Reactie op Szeyu

Er staat overal online dat het je menstruatie niet veranderd, maar mijn men ...
Vandaar dat ik het inderdaad ook vraag😅 ik heb me gek gegoogled. Vandaar de vraag en herkenning. 😁

2 maanden geleden

Reactie op Szeyu

Er staat overal online dat het je menstruatie niet veranderd, maar mijn men ...
Maar was hij ook onregelmatig?

2 maanden geleden

Reactie op Szeyu

Er staat overal online dat het je menstruatie niet veranderd, maar mijn men ...
Ja heftiger is wel typisch voor een koperspiraal. Maar als het goed is doet het niets op je cyclus, omdat er geen hormonen inzitten die je eigen hormoonhuishouding verstoord/veranderd.

2 maanden geleden

Reactie op sanne2189

Ja heftiger is wel typisch voor een koperspiraal. Maar als het goed is doet ...
Hmm wel vreemd. Ik ga er maar eens voor bellen dan.

2 maanden geleden

Reactie op AEMM

Maar was hij ook onregelmatig?
Mijn menstruatie is om andere redenen onregelmatig (PCOS), dus dat kan ik niet over meepraten!

2 maanden geleden

Ik ben 2 dagen na het zetten van de mirenaspiraal “ongesteld” geworden en dan heeft ruim 4 weken geduurd. Op de nacontrole bij de verloskundige zei ze dat dit spotting wordt genoemd, normaal is en wel 3 maanden kan duren. Wellicht bij koper spiraal hetzelfde?

2 maanden geleden

Reactie op Awneksjteer

Ik ben 2 dagen na het zetten van de mirenaspiraal “ongesteld” geworden en d ...
Heb inderdaad gebeld. En na ook tussentijdse bloeding zijn. Is normaal bij een koper spiraal