6 Reacties
2 jaar geleden
Ja hier! Alle zwangerschappen gehad. De meeste trokken met 6maanden postpartum weg. Sommige bleven maar zijn echt iniminie. Vorige zwangerschap 1 op m'n voorhoofd en die was echt uitgegroeid tot een m&m bij mn bevalling door het persen... dit was met 3 dagen weg getrokken en er bleef een mini stip over. Gelukkig! Heb ze nu weer (die op m'n voorhoofd is weg!) En het is inderdaad even uitkijken met krabben ze blijven lang bloeden. Als het bloed dan hou ik er een papiertje tegenaan en druk ik het stevig dicht. Dit werkt 9/10 wel.
2 jaar geleden
Ja hier! Alle zwangerschappen gehad. De meeste trokken met 6maanden postpar ...
Oh jeetje. Ik ben opgelucht dat het herkend wordt, maar wat vervelend zeg. Er zit nu wat vaseline op en is gestopt met bloeden. Maar ik moet het dus vooral met rust laten en dan trekt het vanzelf weg. Genoteerd馃槉 Dank je wel!
2 jaar geleden
Reactie op GGomes
Oh jeetje. Ik ben opgelucht dat het herkend wordt, maar wat vervelend zeg. ...
Ja ik was er de 1e keer best 'ongerust' over want ik had het echt niet leuk gevonden als ze bleven zitten. Niemand in mn omgeving herkende het ook. Mochten ze wel blijven zitten dan kan je ze na je zwangerschap ook nog kunnen weglaseren. Dan wordt het vaatje verschroeid als het ware.
2 jaar geleden
Reactie op GGomes
Vandaag eindelijk bij de huisarts geweest, omdat het steeds begon te bloede ...
Meen je! Ik ga het dan toch maar weer laten controleren voor de zekerheid. Bedankt voor je berichtje.
2 jaar geleden
Meen je! Ik ga het dan toch maar weer laten controleren voor de zekerheid. ...
Ik belde vanochtend en ivm een leeg spreekuur kon ik direct langskomen. Waar ze 2 jaar geleden zeiden dat het kersenwratjes zijn, zijn het nu idd zwangerschapstumoren. De huisarts vond niet dat ze verwijderd moesten worden. Wel moet ik voor een ander plekje naar de dermatoloog. Toch maar weer goed een bezoekje aan de huisarts.