26 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde maar op shein heb je veel leuke jurken lekker warm en heel mooi

2 jaar geleden

Ik ben ook al op zoek! Ik denk dat ik nog wel een 'normaal' jurkje aan kan met wat stretch. Dus ik dacht een leuk strak glitterjurkje. We hebben de zwangerschap ook nog niet op social media gedeeld, dus dit wordt de eerste foto, dus dan mag het buikje wel te zien zijn. :)

2 jaar geleden

Er is nu korting op jurken bij seraphine.com

2 jaar geleden

Ik heb een jurk bij Lidl gekocht met kant. €25. Kreeg al veel complimenten bij een ander (formeel) feestje.

2 jaar geleden

Ik heb een groene lange glitterjurk gekocht bij Zara, zit wel wat rek in dus dat moet wel goed komen.

2 jaar geleden

Ik heb een donkergroen glittertruitje bij de Hema gekocht, die flink meerekt. En een zwarte zwangerschapsrok met plooien aan de zijkant. Panty moet ik nog even kijken.

2 jaar geleden

Ooooo die is gaaf!

2 jaar geleden

Ik heb deze jumpsuit van Only besteld, die kan ik ook na de feestdagen nog aan 🤩 ik zoek nog wel een leuk glitter jurkje, maar omdat ik hem maar 2/3 keer zal aandoen ga ik eerst even Vinted afspeuren 😌

2 jaar geleden

Grappige foute kerstjurk hihi🤭😂 m’n man en dochtertje doen een foute kersttrui aan haha Normaal gaan we netjes en sjiek, dit jaar lekker grappig en casual

2 jaar geleden

Reactie op Jillie;)

Grappige foute kerstjurk hihi🤭😂 m’n man en dochtertje doen een foute kers ...
Is het heel erg dat ik dit geen foute kerstjurk vind? 🤣 Ik vind hem hartstikke leuk gewoon haha!

2 jaar geleden

Reactie op xdenies

Ik heb deze jumpsuit van Only besteld, die kan ik ook na de feestdagen nog ...
Supermooi! Maar eh... Ben je niet bang om om het uur naar het toilet te moeten? 🤣🙈

2 jaar geleden

Ik heb deze gekocht, maar of die nog in de aanbieding is weet ik niet.

2 jaar geleden

Op asos heb je ook best veel zwangerschapsjurken voor kerst. En veel afgeprijsd ook. Kwam daar toevallig achter omdat ik een jurk moest hebben voor een bruiloft.

2 jaar geleden

Zag bij Wehkamp ook nog wel wat leuke jurken, daar ook nog een bestelling geplaatst

2 jaar geleden

Flared zwarte broek van costes en een blouse van costes (donkergroen of paars). Ik draag overigens nauwelijks zwangerschapskleding.

2 jaar geleden

Reactie op ElineB1994

Supermooi! Maar eh... Ben je niet bang om om het uur naar het toilet te moe ...
Haha ja het is gelukkig een super stretchy stofje! Dus geen gekke ritsjes, gaat makkelijk uit 👌🏼 en voor m’n zwangerschap moest ik ookal elk uur naar de wc, ben t helaas wel gewend 😂😅

2 jaar geleden

Reactie op ElineB1994

Is het heel erg dat ik dit geen foute kerstjurk vind? 🤣 Ik vind hem hartst ...
Hahaha ja klopt hij ziet erg erg leuk uit vooral die koekjes erop en dan het zwangere buikje hihi super cute☺️

2 jaar geleden

Ik heb 2 maxi jurken gekocht bij de asos die strak zitten zonder split, van de normale collectie. Juist zodat ik het gedurende tijd kan blijven dragen en na m'n zwangerschap ook. Ze zijn zwart en kunnen zo gestyled worden voor kerst met leuke accessoires of juist casual op andere momenten met bijvoorbeeld een houthakkersblouseje. Ik vertik het om een speciale kerstzwangerscjapsjurk te kopen die ik misschien met kerst en oud en nieuw aan kan maar voor dagelijks gebruik too much is 😎

2 jaar geleden

Ik had deze Maternity jurk gekocht bij wehkamp. Leuk geprijsd en eventueel ook nog aan te doen na de zwangerschap. 😊