Ongeveer een maand geleden was er een topic geopend over de babyset van Kidsmill Up.
Topicstarter miste onderdelen om de stoel om te bouwen van newborn naar baby.
Nu zit mijn dochter nog in de newborn omdat ze nog niet kan zitten. Ik had toen onder de topic gereageerd dat ik ook het idee had schroeven te missen voor als ik wilde ombouwen en daarna nog de vraag of het was opgelost maar helaas geen reactie meer. Vandaar nu mijn eigen topic.
Ik kreeg mijn stoel al binnen zonder handleiding dus die heb ik toen online gezocht en zo heb ik de stoel in elkaar gezet. Op onderstaande foto heb ik omcirkeld wat ik mis. Het zouden er 8 moeten zijn en ik heb er maar 4.
Nu heb ik dus de stoel zonder deze moertjes in elkaar gezet. Dit ging prima maar nu kan ik de voetenplank niet verstellen ( volgens mij omdat de moertjes voor ruimte zorgen om dit wel te kunnen doen )
Maar mijn vraag: kan iemand mij laten zien waar deze moertjes , die van de foto, bevestigd zitten? En hoeveel jullie in de verpakking hadden?
Hi! Ik moet even voor je kijken waar ze moeten komen. Maar ik dacht ze ook te missen, en toen vonden we ze in het zakje van de newbornset. Dus we hadden wel alles! Misschien helpt dit jou?
Volgens mij kun je de voetenplank alleen verstellen door het buisje wat onder het voetenplankje zit, wat los te draaien en daarna weer vast. Hij hoort niet los te zitten.