15 Reacties

één maand geleden

Ik lees mee

één maand geleden

Ik heb hier geen ervaring mee maar bij ons klopte er ook iets niet bij het kidsmill wipstoeltje. Ben hier toen terug mee gegaan naar de winkel (babypark) en kreeg binnen 2 dagen netjes een heel nieuw wipstoeltje opgestuurd.

één maand geleden

Ik reageer ook even want wij gaan komend weekend ombouwen! Ik weet wel dag ik vorige keer schroeven over had die ik speciaal heb bewaard

één maand geleden

Ik heb ook de Kidsmill Up. Hier nog de newbornset maar toen ik het stoeltje in elkaar zette merkte ik ook dat ik schroeven te kort had voor als ik de stoel in elkaar wil zetten naar kinderstoel. Het waren een soort zwarte plaatjes of blokjes ofzo? Heel vaag. Nu klopt het hier wel voor de newborn zit maar ik had het volgens mij ook niet compleet

één maand geleden

Vanaf welke leeftijd bouwen jullie hem om? Onze dochter is bijna 5 maanden.

één maand geleden

Reactie op Rob_in

Ik heb ook de Kidsmill Up. Hier nog de newbornset maar toen ik het stoeltje ...
Precies dat! Ik kom 4 schroeven + 4 plaatjes tekort voor de achterkant van het zitgedeelte + de voorbeugel…

één maand geleden

Reactie op Jannekebrouwer94

Vanaf welke leeftijd bouwen jullie hem om? Onze dochter is bijna 5 maanden. ...
Ons zoontje is nu 23 weken en wij willen hem nu gaan ombouwen. Bij de oma’s en opa’s zit hij al vaker in zo’n kinderstoel en hij zit gewoon heel graag recht en protesteert nu ook in de new-born stoel vandaar

één maand geleden

Even een update. Ik heb contact gehad met Baby-Dump waar ik de stoel gekocht heb en zij gaan dan de missende schroeven opvragen bij de leverancier, maar heb dit eerst nog via de mail moeten aanvragen en nog geen reactie. Hou jullie up-to-date 😖 hopelijk is het snel want m’n zoontje wordt echt hysterisch in de new-Born stoel 😱

één maand geleden

Reactie op jamienicolaes

Precies dat! Ik kom 4 schroeven + 4 plaatjes tekort voor de achterkant van ...