15 Reacties

één maand geleden

Ik lees mee

één maand geleden

Ik heb hier geen ervaring mee maar bij ons klopte er ook iets niet bij het kidsmill wipstoeltje. Ben hier toen terug mee gegaan naar de winkel (babypark) en kreeg binnen 2 dagen netjes een heel nieuw wipstoeltje opgestuurd.

één maand geleden

Ik reageer ook even want wij gaan komend weekend ombouwen! Ik weet wel dag ik vorige keer schroeven over had die ik speciaal heb bewaard

één maand geleden

Ik heb ook de Kidsmill Up. Hier nog de newbornset maar toen ik het stoeltje in elkaar zette merkte ik ook dat ik schroeven te kort had voor als ik de stoel in elkaar wil zetten naar kinderstoel. Het waren een soort zwarte plaatjes of blokjes ofzo? Heel vaag. Nu klopt het hier wel voor de newborn zit maar ik had het volgens mij ook niet compleet

één maand geleden

Vanaf welke leeftijd bouwen jullie hem om? Onze dochter is bijna 5 maanden.

één maand geleden

Reactie op Rob_in

Ik heb ook de Kidsmill Up. Hier nog de newbornset maar toen ik het stoeltje ...
Precies dat! Ik kom 4 schroeven + 4 plaatjes tekort voor de achterkant van het zitgedeelte + de voorbeugel…

één maand geleden

Reactie op Jannekebrouwer94

Vanaf welke leeftijd bouwen jullie hem om? Onze dochter is bijna 5 maanden. ...
Ons zoontje is nu 23 weken en wij willen hem nu gaan ombouwen. Bij de oma’s en opa’s zit hij al vaker in zo’n kinderstoel en hij zit gewoon heel graag recht en protesteert nu ook in de new-born stoel vandaar

één maand geleden

Even een update. Ik heb contact gehad met Baby-Dump waar ik de stoel gekocht heb en zij gaan dan de missende schroeven opvragen bij de leverancier, maar heb dit eerst nog via de mail moeten aanvragen en nog geen reactie. Hou jullie up-to-date 😖 hopelijk is het snel want m’n zoontje wordt echt hysterisch in de new-Born stoel 😱

één maand geleden

Reactie op jamienicolaes

Precies dat! Ik kom 4 schroeven + 4 plaatjes tekort voor de achterkant van ...
Dit mis ik dan volgens mij ook… Goed om te weten dus! Ik hou jouw topic in de gaten voor als ik ook wil ombouwen

één maand geleden

Hey! Is er inmiddels als meer duidelijk voor jullie? Ben wel benieuwd! Denk dat mijn dochter met een aantal weken ook uit de newborn sit moet dus was even benieuwd wat er bij jullie ontbrak en hoe snel jullie het weer binnen hadden

één maand geleden

Hadden wij ook, wii hebben toen ook de missende onderdelen later gekregen. Wij hadden een showmodel gekoxht dus dacht altijd dat het daar aan lag, maar dus niet als ik het zo lees

één maand geleden

Bij ons zaten er verschillende boorgaten niet op de juiste plek 😓 gelukkig wel gelijk kunnen ruilen bij de babypark

één maand geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Bij ons zaten er verschillende boorgaten niet op de juiste plek 😓 gelukkig ...
Wat vervelend! Kwamen jullie daar achter bij het monteren van de newborn sit? Of later pas. Ik heb namelijk nu nog de newborn erop maar ben heel benieuwd of het allemaal goedkomt als de babysit eropmoet haha

één maand geleden

Wij gaan de stoel vanavond omzetten, nu ben ik ook bang dat er schroeven gaan ontbreken want ik begin morgen met hapjes 😅.. maar mijn vriend is zo’n diy die dan waarschijnlijk meteen naar de Gamma rijd om schroeven te halen

één maand geleden

Reactie op Rob_in

Wat vervelend! Kwamen jullie daar achter bij het monteren van de newborn si ...
Kwamen we bij het monteren achter. De gaten zaten niet tegenover elkaar, je kan kan even kijken of de gaatjes aan de linker en rechtkant met elkaar overeenkomen. Van de 3 hoekige zijstukken