16 Reacties

8 dagen geleden

Ik heb een Kidsmill stoel, gekozen omdat deze lang mee kan en mooi bij het interieur past!🤓

8 dagen geleden

Wij hebben voor beide kindjes en triptrap. Die van m’n zoon gekregen en toen voor m’n dochter ook gekocht. Ze staan ook vaak op MP alleen moet je ze dan wel schilderen.

8 dagen geleden

Als je creatief bent kan je een tripptrapp op MP kopen en zelf opknappen als je niet te veel wil uitgeven. Anders een nieuwe kopen! Top stoelen 😍

8 dagen geleden

Wij hebben een triptrap, gewoon een mooie 2e hands gevonden voor 125 euro, door mensen gerenoveerd!

8 dagen geleden

Wij hebben voor allebei de kinderen een triptrap gekocht via marktplaats. 1 voor €100 en 1 voor €70. Als je goed zoekt kom je nog hele mooi tegen voor een klein prijsje! Zijn echt top stoelen en gaan lang mee! 😊

8 dagen geleden

Wij hebben een triptrap 2e hands gekocht ook met babyset toen. Dan valt het reuze mee! Heel blij mee!

8 dagen geleden

Tripptrapp is echt top! Maar wij hebben ook een simpele ikea voor in de tuin. Dit werkt ook prima haha

8 dagen geleden

Reactie op Kimdevriessx

Ik heb een Kidsmill stoel, gekozen omdat deze lang mee kan en mooi bij het ...
Haha, wij ook.. in olijfgroen :)

7 dagen geleden

Wij hebben 2x triptrap, overstag gegaan toen ik zag dat mijn oom en tante de triptrap na 30 jaar nu voor hun kleinkinderen gebruiken. Duurzaam product dus. Wij hebben ook de Antilop van IKEA. Handig voor bezoek, buiten en om mee te nemen. Wel stoot ik vaak mijn voet tegen de poten 🙊 wellicht wen je er aan als je deze stoel 100% van de tijd gebruikt. Deze stoel is al niet duur en via marktplaats destijds voor €10 gescoord.

7 dagen geleden

Reactie op Kimdevriessx

Ik heb een Kidsmill stoel, gekozen omdat deze lang mee kan en mooi bij het ...
Wij ook!

7 dagen geleden

Tijdens black Friday ooit tripp trapp gekocht, had toen alles voor 180 incl newborn incl babyset

7 dagen geleden

Wij hebben een Hauck met een newborn zitje wat je ook kan ombouwen tot een wipstoeltje ideaal!

7 dagen geleden

Reactie op TessM1997

Wij ook!
Wij hebben deze ook!

7 dagen geleden

Wij vinden de safety first kinderstoel het fijnste, triptrap gehad maar weggedaan. Safety first is iets groter/hoger. Ook prima tweedehands te krijgen

7 dagen geleden

Wij hebben twee triptrap. Beide via marktplaats en bevallen top! Blijven natuurlijk prijzig

7 dagen geleden

IKEA stoel voor erbij is prima. Maar zou die niet als belangrijkste stoel gebruiken. Het is nl belangrijk dat de met hun voeten steun hebben op een plankje. Als ze zich verslikken is het hoesten om het los te krijgen makkelijker met een steun voor de voeten. Dus dat is veiliger.