Ha mama’s,
Iemand ervaring met een kinderwagen inchecken voor het vliegtuig? Onze Joolz geo 3 is zo enorm… maar zou het fijn vinden onze eigen wagen mee te nemen (is al een oudje en vind het best prijzig te huren, niet wetende of ze daar ook goed in zal slapen). hoe hebben jullie dit gedaan? Geseald? Fly bag gekocht? Ben benieuwd!
Wij hebben ook een tas gekocht voor onze wagen! Ik moet zeggen dat ondanks de tas met verdikte stukken ter bescherming dat onze wagen alsnog lichte beschadiging heeft opgelopen door het vliegen. Ik vond het trouwens wel ideaal dat ik ook de kinderwagen tas helemaal kon volduwen met luiers , een wipper babygym enzo😂
Wij hadden geen tas en ook niet laten sealen. Mochten hem meenemen tot aan de gate en is gewoon zo het vliegtuig ingegaan. Is al een derdehandsje dus een krasje meer of minder vonden wij niet erg.
Zo duur.. €170 nieuw 🫣 iedereen doet m dus wel in zo’n tas en niet ter ple ...
Via vinted hebben wij er een voor de helft van de prijs gekocht! Nog steeds aan de dure kant, maar de wagen was ook duur en die willen we toch graag enigszins netjes houden 😅