14 Reacties

4 maanden geleden

Als je het niet vertrouwd altijd bellen ! Ookal is het maar om jou gerust te stellen! 😘

4 maanden geleden

Ik zou meteen de huisartsenpost bellen en even laten checken voor de zekerheid! Anders slaap je sowieso niet, van alertheid. Heel veel liefde en beterschap❤️

4 maanden geleden

Als je je zorgen maakt, moet je gewoon de huisartsenpost bellen.

4 maanden geleden

Jeetje wat een schrik zeg, Even laten checken is natuurlijk nooit verkeerd. Ook om jezelf geruststellen

4 maanden geleden

Ik heb eens gelezen dat als een kindje valt van een grotere hoogte dan zij zelf zijn dat je het kindje dan altijd even na moet laten kijken. Dus het lijkt me in dit geval ook geen slecht idee. Beter het zekere voor het onzekere toch.

4 maanden geleden

Zou zeker even bellen! Vinden ze echt niet erg en liever een extra check voor de zekerheid en jullie gerustheid... ❣️

4 maanden geleden

Even bellen. Maar zal wel goed zijn gegaan. Was eens getuige van een kantelende bakfiets met baby in maxicosi. Gelukkig zag je kindje daar in en niet los in de bak. ☺️

4 maanden geleden

Zojuist met de huisartsenpost gebeld en we moeten toch even langskomen zometeen. Bedankt voor alle lieve reactie's. Dat waardeer ik enorm!

4 maanden geleden

Reactie op Rachellacdg

Zojuist met de huisartsenpost gebeld en we moeten toch even langskomen zome ...
Nog iets uitgekomen?

4 maanden geleden

Wat een vreselijke ervaring. Hopelijk alles goed met jullie meisje!

4 maanden geleden

Reactie op LauraLau

Nog iets uitgekomen?
Wat ik al dacht; alles klinkt goed en ze is alert, maar wellicht heeft ze zich toch bezeerd (schouder, ribben, wie weet waar) en moeten we haar dus in de gaten houden ook vandaag. Dit zou mijn tweede werkdag zijn na mijn verlof, maar ben erg in tweestrijd of ik moet gaan

4 maanden geleden

Reactie op Rachellacdg

Wat ik al dacht; alles klinkt goed en ze is alert, maar wellicht heeft ze z ...
Thuisblijven en je kindje in de gaten houden. Er is gewoon een ongeluk gebeurd gisteren. Je kindje is nog heel klein. Bij haar blijven. Op je werk zit je toch waarschijnlijk met je gedachten thuis

4 maanden geleden

Reactie op XooXooX

Thuisblijven en je kindje in de gaten houden. Er is gewoon een ongeluk gebe ...
Mijn leidinggevende heeft me inderdaad zelf al uit het rooster gehaald en snapt helemaal dat ik haar zelf in de gaten wil houden vandaag

4 maanden geleden

Reactie op Rachellacdg

Mijn leidinggevende heeft me inderdaad zelf al uit het rooster gehaald en s ...
Fijn dat ze zo reageert (terecht, maar niet altijd vanzelfsprekend!!) Beterschap en hopelijk blijft het goed gaan met jullie kleine meid!