4 Reacties
3 maanden geleden
Hoi,
Op dit moment ben ik op vakantie. Ik had precies het zelfde. Uiteindelijk de doona meegenomen. Achteraf gezien, toch niet de beste keus. Ik ben in Marokko en de temperatuur is vergelijkbaar met die van Spanje. Zo een kindje in een warme stoel is totaal niet comfortabel. In Nederland sliep ze er lekker in op vakantie vindt ze het helemaal niks. De stoel lijkt wel een oven. Ze zweet zich er kapot in. Ook de draagzak is geen goede keus, tenzij je s avonds naar buiten gaat dan valt het kwa temperatuur mee. Ze mag er ook niet langer dan 2 uur in. Het enige voordeel is dat het een autostoel is en je die dus niet meer hoeft te huren of mee te nemen op reis. Ik weet niet of jullie je auto daar huren. Informeer bij het verhuurbedrijf of je daar 1 kan huren.
Waar ik achteraf achter kwam is de yoyo buggy 0+
Kan prima mee in het vliegtuig en dus fijn voor een kleine baby.
En om mee te wandelen.
Hierbij de link.
https://www.babyplanet.nl/babyzen-yoyo2-buggy-black-met-0-newborn-pack-en-6-colorpack-black-compleet
Mocht je de doona toch meenemen. Deze gaat mee tot aan het vliegtuig. En wordt vervolgens meegenomen voor de ruimbagage. Je vouwt me netjes op doet de stang helemaal naar achter. En soms krijg je m meteen terug bij het landen en soms haal je m op bij de bagageband. Er bestaan ook twee verschillende reistassen waar de doona in kan. 1 gevoerd en 1 normaal, google naar doona reistas de gevoerde is een stuk duurder. Ik heb dit uiteindelijk niet gekocht omdat een vriendin van mij zei dat er niks zou gebeuren en zij haar Doona meerdere keren op reis had meegekomen. Zo was dat ook.
Succes en fijne vakantie
2 maanden geleden
Hier met precies hetzelfde probleem. Wil niet dat mijn ‘mooie’ joolz kapot gaat tijdens de reis. Heb daarom een goedkope tweedehands op de kop getikt vanaf Marktplaats. Ziet er nog prima uit, rijdt super én is dus heel budget.
Wat je eventueel ook kan doen is een kinderwagen huren. Tinylibrary heeft bijvoorbeeld de Yoyo. Kost €100 voor een maand, maar dan heb je wel een nieuwe wagen waar je kindje lekker in kan liggen.
2 maanden geleden
Wij hebben een Babyzen Yoyo met newbornpack tweedehands overgenomen. Super compact (bestaat uit één deel, dus geen losse reiswieg), en mag sowieso altijd mee tot en met de gate. Maar ook thuis als je een weekendje weg gaat o.i.d. scheelt het zo mega veel ruimte t.o.v. een reguliere kinderwagen of buggy! Wij zijn er dus super tevreden mee. Ze hebben een goede doorverkoopwaarde, dus je zou 'm prima voor deze vakantie 2ehands kunnen kopen en bevalt het niet, dan heb je 'm hoogst waarschijnlijk ook zo weer doorverkocht daarna. Scheelt misschien ook in je overweging!
2 maanden geleden
Reactie op TS_R
Wij hebben een Babyzen Yoyo met newbornpack tweedehands overgenomen. Super ...
Die kun je ook huren via reisbaby.nl