63 Reacties

één jaar geleden

Easywalker Harvey 5 premium - Harvey omdat je een uitbreiding hebt voor evt 2 kinderen - vond de 5 soepele en mooier dan de 3 - premium ivm de ventilatie rondom de bak en de reflux matrasje. Had voor ik de winkels inging al onderzoek gedaan waarbij de meeste al snel afvielen omdat ze of niet degelijk aanvoelde of te hoog waren. Heb nog even tussen de 3 en 5 getwijfeld en gelukkig in een winkel beide kunnen testen.

één jaar geleden

Reactie op nienke19946

Easywalker Harvey 5 premium - Harvey omdat je een uitbreiding hebt voor e ...
Ik heb de Harvey 3, de 5 was er toen nog niet. Maar ik vind alle wagens die ik bij m'n 1e getest heb deze degene die je het makkelijkst in 1x kon inklappen (probeer dat maar eens alleen bij die dure Joolz). En de wagen is super wendbaar. Ook kan de zonnekap helemaal naar voren en heb je geen losse lelijke "dookey" dingen nodig, echt top. Ook kan de wieg ingeklapt worden als je wilt. Wij kunnen nu met de 2e deze wagen ook gebruiken omdat je er een duo wagen van kan maken.

één jaar geleden

Oh en als je twijfelt, je kan een privé shopping afspraak bij Babypark plannen en dan vertellen ze je alles en kan je ook een parcour rijden en alles zelf ervaren, van hoe de wagen stuurt tot het inklappen.

één jaar geleden

Dit is onze perfecte wagen geworden 🥰

één jaar geleden

Wij hebben de Joolz Geo! Kan je uitbreiden voor twee kindjes, grote boodschappen mand & perfect voor “ruwer” terreinen (bos etc.). Ik vind hem makkelijk qua inklappen !

één jaar geleden

Ik heb een joolz geo2 nog van mijn zoontje, maar ik ben dat ding echt gaan haten. Wij gaan denk ik voor de doona wagen en als baby 6 maanden is een easywalker (weet alleen nog niet welke ik wil)

één jaar geleden

Heeft iemand hier de Bugaboo Dragonfly overwogen? Ik vind het zo handig hoe je alles in 1 x kan inklappen.

één jaar geleden

Wij gaan voor de Joolz Geo 3 met straks een peuter van bijna 2 en een newborn. Tot nu toe vind ik dat de mooiste en fijnste duo wagen waarbij de kindjes achter elkaar kunnen ipv naast elkaar

één jaar geleden

Wij hebben de joolz day+ 😊 Vond hem heerlijk rijden en hij is ook goed verstelbaar qua hoogte van de duwstang dat zowel ik (klein) als mijn vriend (lang) er gemakkelijk achter kunnen lopen. Daarnaast deden de looks het ook wel tot de eindbeslissing!

één jaar geleden

Reactie op Mommy2124

Heeft iemand hier de Bugaboo Dragonfly overwogen? Ik vind het zo handig hoe ...
Wij wilde die eerst ook vanwege het in 1x keer kunnen inklappen. Helaas laat de degelijkheid de wensen over, na veel wagens uitgeprobeerd te hebben in de winkel en vooral gelet op degelijkheid en gemak met inklappen zijn we bij de uppababy vista 2 uitgekomen. Ook handig dat je bij deze wagen je kindje er een nachtje in mag laten slapen, ideaal bij een weekendje weg of een lang bezoek.

één jaar geleden

Bij de 1e een Joolz gekocht. Maar heel weinig gebruik van gemaakt. Wat een log, groot en onhandig ding. Ik ben fan van een draagzak. We hebben voor onze dochter (2jaar) een buggy waar ze 2x in heeft gezeten. Verwacht er ook dit keer weer heel weinig gebruik van te maken.

één jaar geleden

Wij hebben een dubatti c-line besteld bij babypark. Prachtig, makkelijk inklapbaar en goed voor op kinderkopjes (hier in de stad heel belangrijk)

één jaar geleden

Wij hadden voor onze zoon een bugaboo fox 3 aangeschaft. Echt een heerlijke wagen. Met een grote bak voor de eerste maanden en fijne ventilatie voor de zomer periode. Grote zonnekap voor zowel de bak als het vervolg zitje. In hoogte verstelbare duwstang dus handig voor lange en minder lange mensen. Soepel rijden op diverse ondergronden. Zitje en lig bak met 2 klikken makkelijk de andere kant op te draaien zodat je kindje naar jou of in de looprichting kan kijken. En makkelijk in te klappen. Maar omdat er straks minder dan 2 jaar tussen hem en zijn zusje zit, gaan we nu toch maar voor een bugaboo donkey 5 duo en gaan we de fox verkopen. Deze is voorzien van de zelfde gemakken alleen dus uit te breiden voor 2 kindjes. Wat ik zelf ook prettig vind is dat ze dan naast elkaar zitten in plaats van voor elkaar of een schuin onder elkaar. Deze is ook makkelijk(met 3 klikken) weer voor 1 kindje te gebruiken en dan heb je een extra boodschappenmand die je op je frame kunt zetten. Volgende week donderdag hebben we een personal shopping afspraak gemaakt bij de Prénatal. Dan krijg je bovenop de lopende Black Friday korting nog extra korting. Dat scheelt een hoop geld! Succes met je zoektocht en bedenk vooral waar je de wagen gaat gebruiken. Vergelijk online en kijk wat je aanspreekt. En ga vooral ook in een grote baby winkel als een babypark of iets dergelijks over zo’n parcours lopen( en ook met zo’n verzwaarde pop er in) dan voel je meteen of je de wagen prettig vind. Probeer ook zelf het in en uit klappen van de wagen. Als je een wagen fijn vind maar je vind hem te duur, is het ook nog een goeie om te kijken op marktplaats. Vaak vind je daar nog mooie wagens die maar kort gebruikt zijn en dat voor een leukere prijs. En als laatste misschien ook handig om te kijken of de wagen die je op het oog hebt in je kofferbak past.

één jaar geleden

Nuna Mixx Next nog van ons eerste kindje en die gaan we weer gebruiken, geweldig fijne wagen en wat voor ons ook niet onbelangrijk was is dat ie bij de Consumentenbond als heel goed uit de test kwam (misschien zelfs beste, dat weet ik niet meer zeker)

één jaar geleden

De B.Bee. Hele fijne en mooie wagen gekocht bij The Baby Store Nieuwegein. Wij hebben de complete set gekocht voor 700 euro. Het fijne is dat deze wagen 4 luchtbanden heeft en dus heel soepel rijdt. Daarnaast kan de (wasbare) voetenzak binnenste buiten (heerlijk bontje ook). De zitjes zijn ook hoog waardoor je niet zo hoeft te bukken en wat fijn is is dat als je op straat loopt, honden niet gelijk met hun neus bij je baby staan.

één jaar geleden

Reactie op Mommyof3

Ik heb een joolz geo2 nog van mijn zoontje, maar ik ben dat ding echt gaan ...
Wat maakt dat je zo negatief bent geworden over de geo2? Wij hebben verschillende wagens getest en denken nu aan Joolz geo3, of een geo2 via marktplaats. We kwamen hier op uit omdat we m goed vinden lopen, en graag het bos in gaan dus grote wielen. Dubatti was ook een optie, maar die boodschappenmand lijkt me super onhandig. Nuna mixx next hebben we ook naar gekeken, maar daar had ik zelfs op het stabiele winkelparcour al problemen met bochten, wat een gammel ding (later nog eens geprobeerd in een andere winkel) zelfde verhaal.

één jaar geleden

Reactie op PlukHH

Wat maakt dat je zo negatief bent geworden over de geo2? Wij hebben versc ...
Het is een topding, ben er altijd super blij mee geweest. Maar we hebben nu een kleinere auto en dat ding is gewoon zo groot dat ik m ben gaan haten. Vind het jammer want had m 6 jaar geleden aangeschaft en gebruikt voor mijn 2 oudste en vond m toen geweldig. Maar nu ik vaker met de auto weg ben is het gewoon onhandig

één jaar geleden

Dit is wcht per persoon zo verschillend wat diegene fijn vindt! Wij wilden graag een Joolz, want je hoort altijd Joolz dit Joolz dat! Wij ook helemaal lyrisch! Wij zijn alsnog openminded naar de winkel gegaan om daar verschillende kinderwagens te zien en rijden. Ik heb kleine handen en vind dus een ronde duwstang veel fijner. Uiteindelijk was de keuze tussen Joolz day+(of day 2) en de Easywalker Jimmey. Uiteindelijk voor de Easywalker gekozen. Ja de Joolz is lichter in het sturen, maar daardoor juist toch voor de Easywalker gekozen. Deze voelde voor ons iets steviger aan in de bochten. Doordat ze in dezelfde prijsklasse zitten, ging onze voorkeur uit naar iets wat steviger aanvoelde

één jaar geleden

Ik heb de Joolz Geo 3, aangeschaft toen ik zwanger was van mijn zoontje van nu 1. Deze kan je uitbreiden naar 2 kindjes. Ik zou dus ook zeker rekening houden met het feit of je graag 2 kindjes dicht op elkaar wilt. Ik heb namelijk 2 vriendinnen die beide zwanger zijn kort na hun 1e zwangerschap en met een kinderwagen zitten die niet uit te breiden is. Verder heb ik voor de joolz geo 3 gekozen omdat hij mooi is en lekker rijdt. De boodschappenmand is echt ideaal, heel groot. Maar dat ding is echt een joekel en je moet een ruimere kofferbak hebben. Ook als je hem als duo wagen gebruikt vind ik hem niet handig, de boodschappenmand vervalt en de wieg ligt beneden met het gezicht naar voren. Als de kap omhoog zit kan je je kindje dus niet goed zien. Ik vind het maar een groot lomp ding, maargoed wel 1 van de mooiste kinderwagens vind ik. Het is maar net waar je waarde aan hecht😂

één jaar geleden

Wij hebben al drie jaar een Mutsy, omdat deze niet zo verschrikkelijk duur is zoals sommige genoemde andere merken wel, en we zijn heel tevreden:)