63 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben een Mutsy nio die heel fijn rijd maar na 6tot 8 maanden gaan we over op een luxe buggy de thule spring
één jaar geleden
Reactie op rchvb
Vandaag toevallig bij babypark wezen kijken en ben er over uit dat het een ...
Wij ook!!!
één jaar geleden
Wij zijn voor de easywalker harvey 5 premium gegaan. Afweging tussen mooi, handig en kwalitatief!
De handigste was wel de Uppababy kinderwagen maar deze vond ik ook echt het lelijkste. De Joolz Geo3 vond ik onhandig met inklappen. Wij hebben trouwens wel gekeken naar de wagens die uiteindelijk dubbel kunnen voor eventueel een tweede.
één jaar geleden
Reactie op EminaF
Wij zijn voor de easywalker harvey 5 premium gegaan. Afweging tussen mooi, ...
Die staat inderdaad ook hoog op mijn lijstje, samen met de Easywalker Jimmey. Ik vind de keuze tussen die twee lastig. Ik weet niet zo goed wat het verschil is. Iemand een idee?
één jaar geleden
Reactie op Krem
Zijn er mensen die al ervaring hebben met de Joolz Geo3?
Ik heb begrepen dat het zitje wat klein en oncomfortabel kan zijn en wat hieronder wordt gezegd dat het lastig inklappen is.
Zelf heb ik deze ook overwogen, maar vindt hem na het inklappen toch net wat lomp. Wel een goede wagen om bijvoorbeeld het bos ook mee in te kunnen en hij is uitbreidbaar.
één jaar geleden
Reactie op Robertaa
Die staat inderdaad ook hoog op mijn lijstje, samen met de Easywalker Jimme ...
Hee!
Stond toevallig bij de jimmey terwijl ik dacht dat het de Harvey was.
Volgens mij is het grootste verschil dus je van de Harvey duo wagen kan maken en jimmey niet.
één jaar geleden
Reactie op Robertaa
Het grootste verschil is dat je de harvey om kunt bouwen naar duo. Ik zou je vooral lekker in de winkel laten informeren over die 2 en testwandelen haha
één jaar geleden
Wij hebben eerst in Babypark allerlei wagens getest, en vervolgens op marktplaats gezocht. Wij hebben gekozen voor de Uppababy Vista V2. Makkelijk met 1 hand te bedienen, goede demping, ventilatie in de wieg en een grote bak onderin (voor onze spullen). Wat ons betreft een topkeuze!
één jaar geleden
Reactie op Krem
Zijn er mensen die al ervaring hebben met de Joolz Geo3?
Geprobeerd in de winkel en wij zijn fan!
We hadden de maxi Cosi plaza+ , Joolz Geo 3 en de Nuna demi op ons lijstje en hebben even uitgebreid geprobeerd.
De maxi Cosi wagen vonden we raar van de rem af gaan en ivm dit makkelijk voor ons moet ivm we met honden zitten viel die vrij snel af.
Toen de Joolz of de Nuna nog. De Nuna is een stukje zwaarder en hierdoor vonden wij hem minder wendbaar en we vonden de Joolz geo 3 ook het meest stevig voelen.
Hebben hem net binnen in elkaar gezet en ik ben helemaal happy met mijn keuze en kan niet wachten tot de wandelingen 🥰
één jaar geleden
Reactie op Robertaa
Ik heb begrepen dat het zitje wat klein en oncomfortabel kan zijn en wat hi ...
Wat is lastig inklappen? Ik vind het heel makkelijk gaan, hop bak eraf, aan de hendeltjes en hij klikt zo naar beneden.
Hij is wel groot, maar dat vond ik bij veel kinderwagens wel 🫣
één jaar geleden
Reactie op Robertaa
Bij de Harvey kan je er later nog een dubbele wagen van maken onder elkaar voor eventueel een tweede kindje. Ik denk dat de Jimmy dat dan niet kan, ben ik niet zeker van. Maar volgens mij is dat het grootste verschil. Heb de Jimmy ook niet gezien omdat ik graag de optie voor dubbel wilde.
één jaar geleden
Reactie op Pien1987
Oh wij hebben nu de joolz day+ en mijn dochter zit er niet graag in inderda ...
Ja mijn zus heeft de bugaboo duo en die is echt top voor 2 kindjes mijn neefje zit wel lekker daarin.
één jaar geleden
En wat zijn de ervaringen van de qute q-rider? Vraag k namens iemand
3 maanden geleden
Reactie op kyraxx
De B.Bee. Hele fijne en mooie wagen gekocht bij The Baby Store Nieuwegein. ...
Wij ook! Zoooo blij met deze kinderwagen 😍! Loopt heerlijk en hij is echt prachtig.