15 Reacties
2 jaar geleden
Toch nog even wachten. Maat 56 - 62 dan passen ze er echt goed in schijnt.
Ik heb hetzelfde probleem.
2 jaar geleden
Je kindje lijkt echt nog te klein boor de deze draagzak. Zak mag maar tot de oortjes komen volgens mij. De rest van het hoofdje moet boven de zak uitkomen.
2 jaar geleden
De tula free to grow is nu nog iets te groot. Je kindje zit er veel te diep in waardoor er kans is op rebreathing, heel gevaarlijk!
De bovenkant van het rugpand moet ter hoogte zitten van de onderkant van de oortjes.
Ik zou echt nog even wachten.
Heb zelf ook de tula ftg maar bij mijn zoontje ook gewacht tot maat 62!
Je zou eens kunnen kijken op de facebookgroep van draagliefde. Staat vol met goede tips en kun je evt zelf ook om tips vragen.
2 jaar geleden
Ik heb ook een tula ftg en mijn zoontje zat er bij 1,5-2 weken al in, want toen moest ik m’n oudste weer van school halen. Maar z’n hoofdje kwam er gewoon goed boven uit. De bovenkant hebben we op de newborn stand gezet en de onderkant ook. Zou vanaf 3,5 kilo moeten kunnen. (Mijn jongste is niet de kleinste, 8 pond en 52 cm bij geboorte)
Beentjes vond ik ook wel afgekneld!
2 jaar geleden
Reactie op Mom90
Het is een super fijne draagzak, ons eerste kindje heel veel in gedragen. M ...
Hier hetzelfde! Heb voor de eerste weken een tweedehands doek via marktplaats gekocht
Vanaf maat 62 past de tula ftg pas goed.
Super fijne draagzak, heb hem dagelijks gebruikt!
2 jaar geleden
Reactie op Ris123
Dankje gevonden!!
Hoe doe je dat dan met de beentjes? Heb je die ‘uitsteken ...
De beentjes moeten eruit steken. Kontje moet laag hangen en beetje iets opgetrokken in M vorm
2 jaar geleden
Reactie op Ris123
Dankje gevonden!!
Hoe doe je dat dan met de beentjes? Heb je die ‘uitsteken ...
De beentjes steken er aan beide kanten uit. Wat hier al gezegd wordt, die M vorm, kontje laag en dan knietjes iets hoger. En de zak kan op 3 standen (er zitten drukknoopjes aan de band waarmee je m smaller en breder kan maken), hij staat hier wel op de smalste stand.