15 Reacties

2 jaar geleden

Toch nog even wachten. Maat 56 - 62 dan passen ze er echt goed in schijnt. Ik heb hetzelfde probleem.

2 jaar geleden

Hier zit ze er precies zo in! Volgens mij hoort dat zo. Ik vind alleen dat de beentjes nog zo worden afgekneld in de Tula. Heb jij dat ook?

2 jaar geleden

Je kindje lijkt echt nog te klein boor de deze draagzak. Zak mag maar tot de oortjes komen volgens mij. De rest van het hoofdje moet boven de zak uitkomen.

2 jaar geleden

De tula free to grow is nu nog iets te groot. Je kindje zit er veel te diep in waardoor er kans is op rebreathing, heel gevaarlijk! De bovenkant van het rugpand moet ter hoogte zitten van de onderkant van de oortjes. Ik zou echt nog even wachten. Heb zelf ook de tula ftg maar bij mijn zoontje ook gewacht tot maat 62! Je zou eens kunnen kijken op de facebookgroep van draagliefde. Staat vol met goede tips en kun je evt zelf ook om tips vragen.

2 jaar geleden

Het is een super fijne draagzak, ons eerste kindje heel veel in gedragen. Maar inderdaad vanaf maat 62 ongeveer.. Voor die eerste 2-3 maanden heb ik een draagdoek gebruikt, ik zou die gewoon 2e hands via Vinted aanschaffen. Krijg je geen spijt van.

2 jaar geleden

Met de zwarte bandjes aan de zijkanten van het rugpand, kan je het rugpand korter maken. Mijn dochter heeft nu maat 50 en past door het korter maken van het rugpand perfect in deze draagzak.

2 jaar geleden

Dit bandje kan je aan beide kanten aantrekken en dan de stof bij m’n vingers dubbel vouwen zodat dat minder hoog komt. Zo past het hier prima vanaf maat 56!

2 jaar geleden

Ik heb ook een tula ftg en mijn zoontje zat er bij 1,5-2 weken al in, want toen moest ik m’n oudste weer van school halen. Maar z’n hoofdje kwam er gewoon goed boven uit. De bovenkant hebben we op de newborn stand gezet en de onderkant ook. Zou vanaf 3,5 kilo moeten kunnen. (Mijn jongste is niet de kleinste, 8 pond en 52 cm bij geboorte) Beentjes vond ik ook wel afgekneld!

2 jaar geleden

Reactie op Cornelisa

Met de zwarte bandjes aan de zijkanten van het rugpand, kan je het rugpand ...
Dit werkt bij mij inderdaad ook. Mijn zoontje komt dan gewoon met z’n hoofdje aan de bovenkant eruit

2 jaar geleden

Ik had dit bij mijn eerste kindje ook, ik heb onlangs van een draagconsulente begrepen dat deze draagzak eigenlijk pas geschikt is vanaf maat 62. Ik heb om die reden nu een draagdoek aangeschaft voor de eerste maanden.

2 jaar geleden

Reactie op MHK89

Dit bandje kan je aan beide kanten aantrekken en dan de stof bij m’n vinger ...
Dankje gevonden!! Hoe doe je dat dan met de beentjes? Heb je die ‘uitsteken’ of in de zak?

2 jaar geleden

Reactie op Mom90

Het is een super fijne draagzak, ons eerste kindje heel veel in gedragen. M ...
Hier hetzelfde! Heb voor de eerste weken een tweedehands doek via marktplaats gekocht Vanaf maat 62 past de tula ftg pas goed. Super fijne draagzak, heb hem dagelijks gebruikt!

2 jaar geleden

Reactie op Ris123

Dankje gevonden!! Hoe doe je dat dan met de beentjes? Heb je die ‘uitsteken ...
De beentjes moeten eruit steken. Kontje moet laag hangen en beetje iets opgetrokken in M vorm

2 jaar geleden

Reactie op Ris123

Dankje gevonden!! Hoe doe je dat dan met de beentjes? Heb je die ‘uitsteken ...
De beentjes steken er aan beide kanten uit. Wat hier al gezegd wordt, die M vorm, kontje laag en dan knietjes iets hoger. En de zak kan op 3 standen (er zitten drukknoopjes aan de band waarmee je m smaller en breder kan maken), hij staat hier wel op de smalste stand.