11 Reacties

11 maanden geleden

Geen ervaring maar ik zou denken aan donkergroen? Is het eerste wat in me opkomt

11 maanden geleden

Ik dacht ook meteen aan donkergroen, olijfgroen. Vind dat sowieso een mooie kleur. Mijn dochtet heeft ook veel in die kleur. En tevens de kinderwagen.

11 maanden geleden

Mintgroen en lila!

11 maanden geleden

Bruin, donkerblauw en donkergroen! Als je het wel echt "meisjesachtig" zou willen (vind ik zelf niet nodig overigens), maar dan zou je er in de broekjes wat meer bloemetjes oid/roze tinten kunnen doen. Maar bovenkleding wat donkerder.

11 maanden geleden

Ook warme herfst achtinge kleuren!

11 maanden geleden

Wat mooi! Twee van onze kinderen hebben ook rood haar met de bijbehorende lichte huid😬 wat onze kinderen écht niet staat zijn hele felle kleuren of heel donker zoals zwart. Dus de lichtere kleuren staat ze goed. Ben vooral wel fan van groen

11 maanden geleden

Felle kleuren en bleke kleuren zoals beige doen het vaak niet goed bij ons (ik en mijn dochters ook rood/rossig haar). En zwart staat te hard vind ik. Verder komen we met veel weg vind ik. Pastel en wat donkere tinten staan verder wel leuk.

11 maanden geleden

Paars, (donker)blauw, groen, bruin, okergeel zijn de meest kanshebbende kleuren voor haar (heb zelf rood haar 😊). Zou vooral neonachtige kleuren uitsluiten, ook roze/crème is vaak niet zo mooi.

11 maanden geleden

Ze zit nu net in een nieuwe maat dus ik ga shoppen aan de hand van jullie tips, tnx!!

11 maanden geleden

En mooi beige linnen!

11 maanden geleden

Ligt ook aan de tint van de huid; hier staat bv donkerblauw totaal niet en zwart juist wel weer goed. Verder zijn geel, oranje, beige, (gebroken) wit en felrood ook echt niet flatterend. Favo kleuren hier: lila, mintgroen, donkergroen, roestbruin, bordeauxrood, oud roze.