29 Reacties

vorig jaar

Goede vraag ik lees mee, heb 2 jurkjes voor de fotos gehaald 🙈

vorig jaar

Ik maak mijn buikfoto's inderdaad altijd met een gewone spijkerbroek! En dan moet je het of downunder even goed kortwieken, of een (mooie) slip eronder aan. Dus persoonlijk zou ik gewoon een mooi lingeriesetje aantrekken, en dan nog iets van een ruime (witte) blouse meenemen, en/of een mooie kimono. Dan kan je ook nog wat meer geklede foto's maken met de broek, ter afwisseling. Je gaat je vast en zeker prachtig voelen! Stoer dat je ondanks je onzekerheid wel gewoon een shoot gaat doen 💪🏼

vorig jaar

Ik had een gewone (voor de zwangerschap wèl passende) spijkerbroek aan. Die hoeft niet dicht te kunnen. En een wit kanten setje en een witte blouse. Die bh paste aan de achterkant helemaal niet meer, maar met een verlengstukje (Hema) opgelost. De blouse lieten we ook open hangen (en kan ook niet dicht nu.. 😅) Zie niets van op de foto's.

vorig jaar

Ik ben ook van plan een ‘gewone’ spijkerbroek aan te doen. Je zou over je bh ook een shirtje kunnen doen met smalle bandjes en dan de onderkant naar binnen vouwen, zodat je een soort crop top krijgt (komt je buik mooi in uit. Ik wil ook afwisselen met een witte en zwarte top om te kijken wat mooier is. En dan inderdaad ook een strak jurkje waar je buik / silhouet goed te zien is.

vorig jaar

Ik had een spijkerbroek van mijn vriend aan die ik open had en een wit topje dat niet meer goed over mijn buik paste, dus er mooi boven zat. En ik had nog een outfit: een beige pak (broek paste ook niet dicht) met een witte beugelloze simpele beha. Ik wilde graag een mooie kanten beha, maar alles werd me iets te sexy, dus voelde me uiteindelijk fijner in de simpele beha. Stond ook gewoon netjes bij het pak.

vorig jaar

Ik ben dit weekend nieuwe lingerie gaan shoppen voor de shoot van aankomende zaterdag. Was een leuke verrassing voor mijn vent die helemaal enthousiast was dat we lingerie gingen winkelen! Dus ook nog echt een leuke ochtend gehad haha. Zaterdag shoot in spijkerbroek en BH met wit overhemd eventueel!

vorig jaar

Zo heb ik het bij de vorige zwangerschap gedaan met blote buik. Ik had een panty aan en een normale bh, deze kun je groter maken met zo'n bh-vergroter. En dan een blouse van m'n man erbij.

vorig jaar

Ik heb er ook een gedaan met ‘gewone’ spijkerbroek open en ‘gewone’ strakke zwarte bh

vorig jaar

Maar een mooie zwarte body is ook een aanrader, kan zowel staand als zittend! Als je een goede fotograaf hebt zal zij/hij de foto’s finetunen zodat jij niets hebt om je zorgen over te maken 😁! Zoals bij mij heeft ze was oneffenheden op mijn benen weggehaald😊.

vorig jaar

Bedankt voor de tips 🥰 Ik ga eens kijken wat ik bij elkaar kan zoeken. Ik heb de shoot 16 maart dus ik heb nog tijd om van alles te matchen 😇
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Ik had een mom jeans aan in mijn normale maat en dan inderdaad open. Hij hoeft niet te passen. Verder had ik wat losse beach broeken in een natuurtint en een witte bralette. Het is maar net wat je zelf mooi vind natuurlijk! Ik heb 3 shoots gepland🙈 Ik gunde mezelf een cadeautje haha. De eerste shoot heb ik gehad met 28 weken en dit was binnen. Daar had ik de jeans aan met top, oversized blazer en de losse broeken. Ik had toevallig nog een soort chill pak liggen die ik op vakantie wel eens aan heb. Die had ik ook aan. Afgelopen week had ik een shoot in de duinen en kon bij de fotografe jurkjes uitzoeken. Ik heb toen gewoon mijn “eigen” bh en string aan gedaan. Het zat zeker niet lekker maar ik persoonlijk vind het zonde als mijn borsten er lelijk uit zouden komen. Eind deze maand heb ik de laatste shoot en mag ik ook weer jurkjes uitzoeken. Ik kies dan wel voor witte lingerie, dit past weer bij de type foto’s die zij maakt. Op Shein heb ik ook nog jurkjes besteld die ik desnoods na de bevalling aan zou kunnen maar nu ook mooi zijn. Misschien een idee om daar even te kijken? Ik zal wat foto’s toevoegen voor inspiratie als je dat leuk vindt! Ik heb voor nu alleen de foto’s van de studio shoot maar volgens mij is dat ook wat je zoekt😊 Wat je ook aantrekt, de foto’s zullen prachtig zijn!🤍

vorig jaar

Reactie op Rob_in

Ik had een mom jeans aan in mijn normale maat en dan inderdaad open. Hij ho ...
Dit is een foto van in de duinen. Ik heb hier een eigen bh aan ( zat veel te strak natuurlijk ) en een zwarte kanten slip. De fotografe gaf ondertussen tips van hoe je het beste kunt staan etc dus echt in lingerie stond ik niet maar het zou natuurlijk zonde zijn als je prachtige foto’s hebt en je bent niet blij met de ondergoed die je aan hebt getrokken. Voor mij was een bralette dus echt key! Ik heb die gewoon via Vinted besteld en zou het ook nog na de bevalling kunnen dragen als ik dat zou willen

vorig jaar

Een mooie ballette is misschien een goed idee. Verder geen tips. Ik heb geen zwangerschap fotoshoot gepland.

vorig jaar

Reactie op XooXooX

Een mooie ballette is misschien een goed idee. Verder geen tips. Ik heb gee ...
Bralette

vorig jaar

Basic zwart jurkje for the win! Ik hou van klassiek en niet te veel poespas. Trek aan waar jij je goed bij voelt want dan zul je dit ook uitstralen op de foto! Succes met de shoot.

vorig jaar

Ik lag vannacht wakker van dit topic 😋 Hier ook een shoot gepland en ineens stress van 'wat doen we aan?!' Dus vandaag maar eens even gekeken en ik heb een witte bralette besteld. Met een positiejeans eronder, want ik weet niet hoe jullie het voor elkaar krijgen, maar mijn zitvlak krijg ik echt niet meer in een normale spijkerbroek van me gehesen 😅 Ik ga met de kinderen. Die krijgen ook een spijkerbroek aan en dan een wit of gekleurd shirtje erboven 😊

vorig jaar

Oh ja.. TS: geniet van je shoot! Het wordt vast prachtig.

vorig jaar

Reactie op S83

Oh ja.. TS: geniet van je shoot! Het wordt vast prachtig.
Jij ook! En je krijgt ook vast mooie foto's
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Hier juist ook de tip om aan te doen waar jij je goed in voelt! Al dat ‘gedoe’ voor de perfecte foto doet wat mij betreft een beetje nep aan. Ik vind persoonlijk de herinnering leuker om er op de foto’s uit te zien zoals ik er daadwerkelijk in de zwangerschap uit zie (dus de jurken die ik nu draag en natuurlijk dan wel net iets verzorgder wat make-up, haren, nagels betreft). Hoe dan ook: doen waarbij je jezelf op je gemak voelt dat maakt de foto’s ongetwijfeld het moois ongeacht wat je aan trekt.

vorig jaar

Reactie op AVW97

Basic zwart jurkje for the win! Ik hou van klassiek en niet te veel poespas ...
Ja ik vind zwart met een zwarte achtergrond ook het mooist!