71 Reacties
2 jaar geleden
Hier vandaag precies 7 weken. Dit zou ons eerste kindje worden. Ik woon in de Kempen
2 jaar geleden
Hey wat leuk, ergens denk je altijd snel dat iedereen in de randstad woont, of ben ik dan de enige die dat denkt? 🙈 Wij wonen zelf regio Tilburg, 8 april uitgerekend van ons tweede kindje.
2 jaar geleden
Heee allemaal! Ik ben zwanger van ons eerste kindje en de uitgerekende datum is 16 april. Ik woon in de omgeving van Roosendaal. 1 september hebben wij de eerste echo, spannend! Leuk om met jullie in contact te komen en elkaar op de hoogte te houden.
2 jaar geleden
Hier vandaag 7+1 en ook woonachtig in het Brabantse land.
In het mooie dorp Mill, maar ben ook regelmatig in Deurne te vinden ☺️
2 jaar geleden
Hey allemaal! Leuk, allemaal “brabo’s”. 🙂 wij wonen in een dorpje vlakbij Eindhoven en ik ben momenteel zwanger van ons tweede kindje. We hebben al een zoontje van 2.5, onze Tim! 🩵 uitgerekend op 12 april volgens eigen berekening. Eerste echo staat voor maandag 28 augustus gepland. Super spannend!
2 jaar geleden
Hee hee,
Mijn naam is Nora, 30 jaar, mama van Mats (14 maanden) en zwanger van ons tweede kindje (7 april uitgerekend).
De eerste zwangerschap was na 3 jaar eindelijk raak (middels iui). Nu lijkt het binnen 2 maanden!!! gelukt!
Ik heb geen klachten (op vermoeidheid na) en ben enorm onzeker, hopelijk gaat alles goed daarbinnen! 29 augustus de eerste echo.
Mijn buik lijkt al echt te groeien, hoe lang kan ik deze nog verborgen houden?!

2 jaar geleden
Reactie op Norastienen
Hee hee,
Mijn naam is Nora, 30 jaar, mama van Mats (14 maanden) en zwanger ...

Ik kom trouwens uit Eindhoven
2 jaar geleden
Hoi wat leuk deze groep. Zelf kom ik uit Goirle en ben zwanger van mijn eerste kindje. Op eigen berekening uitgerekend op 29 april