71 Reacties

2 jaar geleden

Heey! Ik zou dat wel leuk vinden. Ook volgens eigen berekeningen uitgerekend op 10 april, eerste kindje. Woon nu in een plaats dichtbij Breda

2 jaar geleden

Reactie op Kelly-b5

Heey! Ik zou dat wel leuk vinden. Ook volgens eigen berekeningen uitgereken ...
Hey! Wat leuk! Ik stuur je n vriendschapsverzoek

2 jaar geleden

Heyhey, leuk! Ik ben ook zwanger voor de eerste keer. 4 weken en 1 dag pas. 22 april uitgeteld 😊

2 jaar geleden

Hier vandaag precies 7 weken. Dit zou ons eerste kindje worden. Ik woon in de Kempen

2 jaar geleden

Hey wat leuk, ergens denk je altijd snel dat iedereen in de randstad woont, of ben ik dan de enige die dat denkt? 🙈 Wij wonen zelf regio Tilburg, 8 april uitgerekend van ons tweede kindje.

2 jaar geleden

Hey wat leuk, ergens denk je altijd snel dat iedereen in de randstad woont, ...
Jaa leuk idee:) Wij wonen ook in Tilburg ook 2e kindje :)

2 jaar geleden

Ik woon zelf in Neerkant. Maar is toch wel heel leuk om mensen in brabant (ook al is dat miss soms nog wel n uurtje rijden) te leren kennen!

2 jaar geleden

Ik woon zelf in helmond. We hebben 6 kids dit word ons 1e kindje samen

2 jaar geleden

Reactie op CdW86

Ik woon zelf in helmond. We hebben 6 kids dit word ons 1e kindje samen
Gezellig huis vol!

2 jaar geleden

Hoiii gezellig. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje. Eerste echo al gehad. Voor nu is de uitgerekende data 4-4. Ik woon in Breda

2 jaar geleden

Hier ook Brabant woon in Eindhoven ben zwanger van de 3de vandaag 6+2👶🏻

2 jaar geleden

Heee allemaal! Ik ben zwanger van ons eerste kindje en de uitgerekende datum is 16 april. Ik woon in de omgeving van Roosendaal. 1 september hebben wij de eerste echo, spannend! Leuk om met jullie in contact te komen en elkaar op de hoogte te houden.

2 jaar geleden

Hier vandaag 7+1 en ook woonachtig in het Brabantse land. In het mooie dorp Mill, maar ben ook regelmatig in Deurne te vinden ☺️

2 jaar geleden

Hey allemaal! Leuk, allemaal “brabo’s”. 🙂 wij wonen in een dorpje vlakbij Eindhoven en ik ben momenteel zwanger van ons tweede kindje. We hebben al een zoontje van 2.5, onze Tim! 🩵 uitgerekend op 12 april volgens eigen berekening. Eerste echo staat voor maandag 28 augustus gepland. Super spannend!

2 jaar geleden

Hee hee, Mijn naam is Nora, 30 jaar, mama van Mats (14 maanden) en zwanger van ons tweede kindje (7 april uitgerekend). De eerste zwangerschap was na 3 jaar eindelijk raak (middels iui). Nu lijkt het binnen 2 maanden!!! gelukt! Ik heb geen klachten (op vermoeidheid na) en ben enorm onzeker, hopelijk gaat alles goed daarbinnen! 29 augustus de eerste echo. Mijn buik lijkt al echt te groeien, hoe lang kan ik deze nog verborgen houden?!

2 jaar geleden

Reactie op Norastienen

Hee hee, Mijn naam is Nora, 30 jaar, mama van Mats (14 maanden) en zwanger ...
Ik kom trouwens uit Eindhoven

2 jaar geleden

Hoi wat leuk deze groep. Zelf kom ik uit Goirle en ben zwanger van mijn eerste kindje. Op eigen berekening uitgerekend op 29 april

2 jaar geleden

Wat leuk, ik heb een baby van 7 maanden en zwanger na eigen berekening 3+6 dagen 🥰 ik woon sinds kort in Etten-Leur

2 jaar geleden

Ook Brabant, een Bosschenaar 😎

2 jaar geleden

Hier ook Den Bosch!