7 Reacties
3 maanden geleden
Dit is wat ze zeiden op 24 baby:
Vrijwel alle witte baby’s worden geboren met blauwe ogen. Deze oogkleur is zeker niet permanent en kan in het eerste levensjaar nog behoorlijk veranderen. Misschien wel in groen, hazel, amber, grijs of zelfs bruin. De grootste veranderingen vinden meestal plaats tussen de 6e en 9e maand.
Een minder grote verandering vindt plaats bij baby’s met een getinte huidskleur. Zij worden meestal geboren met (licht)bruine of donkergrijze ogen. Deze kleur kan nog wel wat donkerder worden, maar het zal bruin of grijs blijven.
Mijn dochtertje heeft op dit moment licht blauwe ogen.
Mijn vriend heeft grijs/blauw en ik zelf groen. Dus nog even afwachten..
3 maanden geleden
Onze 1e is geboren met grijs blauwe ogen. Pas rond 9 maanden zagen we de eerste verandering, ze werden iets groener. Nu met bijna 2 zijn ze groen/bruin en ze kleuren nog steeds meer richting bruin. Bij haar hebben we dus zelfs met 2 jaar nog niet de uiteindelijke kleur bereikt. De jongste heeft iets blauwere ogen, maar ook een grijze tint erin. Durf dus echt niet te zeggen wat zijn oogkleur gaat worden🤭
3 maanden geleden
Onze zoon is nu 2 en heeft licht blauwe ogen met in 1 oog een groene vlek. Deze zit er al zeker een jaar en verandert niet meer.
Ons dochtertje heeft hele felle blauwe ogen , nog niet verandert. Had mijn zoontje in het begin ook en nog een beetje verandert dus.