13 Reacties

3 maanden geleden

Overgeven is normaal bij baby’s, mijn dochtertje heeft koemelkallergie bij haar was een van de symptomen dat zij eigenlijk heel de dag door alleen huilde, heel ongelukkig was, tijdens het drinken huilde ze en na haar fles huilde ze, en ze had heel veel buikkrampen van de avond tot ochtend. Misschien heeft je baby last van reflux? Daar heeft me dochtertje ook last van zij geeft heel veel over

3 maanden geleden

Reactie op jadymonte

Overgeven is normaal bij baby’s, mijn dochtertje heeft koemelkallergie bij ...
Lieve mama bedankt voor je brichtje. Ja kan reflux zijn indd maar ik laat hem tussendoor boeren en erna half uur. Misschien moet ik zo een reflux kussen halen en dan voeden hou hem half recht op als ik flesje geef weet niet wat ik nog meer kan doen.

3 maanden geleden

Reactie op Sabiinaa

Lieve mama bedankt voor je brichtje. Ja kan reflux zijn indd maar ik laat h ...
Ik heb dit ook ervaren. Mijn baby spuugde veel terug en het rook ook heel erg zuur. Wij gebruiken gelilact en dat werkt top! Hij spuugt nog amper en is ook sneller tevreden.

3 maanden geleden

Reactie op Minime242

Ik heb dit ook ervaren. Mijn baby spuugde veel terug en het rook ook heel e ...
Bedankt voor je bericht hoe oud is je baby en hoeveel voedingen geef je en hoeveel ml?

3 maanden geleden

Reactie op Sabiinaa

Bedankt voor je bericht hoe oud is je baby en hoeveel voedingen geef je en ...
Ja ik gebruikte Johannes brood pitmeel maar me baby kreeg verstoppingen was echt drama , maar veroorzaakt gelilact ook verstopping?

3 maanden geleden

Hier zijn we het nog aan het uittesten, mijn dieet is nu aangepast maar ik geef wel volledig borstvoeding. We zijn wel zeker dat het allergie is maar dat is omdat er veel meer klachten waren, onrustig drinken, huilen tijdens de voeding, obstipatie voor dagen, heel veel pijn en krampen en als ze eindelijk kon, was het heel slijmerig en zat er bloed bij. En heel veel huilen van de pijn terwijl het anders zo’n vrolijke baby is.

3 maanden geleden

Reactie op Sabiinaa

Lieve mama bedankt voor je brichtje. Ja kan reflux zijn indd maar ik laat h ...
Graag gedaan hoor, mijn dochtertje spuugt ook erg veel hoor. Echt hele golven, maar zij groeit goed en is ook goed op gewicht volgens cb. Pas als baby’s er echt van van gaan afvallen of niet meer willen eten dan gaan ze er echt wat tegen doen.

3 maanden geleden

Reactie op jadymonte

Graag gedaan hoor, mijn dochtertje spuugt ook erg veel hoor. Echt hele golv ...
Lieve mama, bedankt voor je berichtje je stelt me echt gerust🙏 hij is gewoon voor de rest vrolijk eet goed plast goed alleen na vandaag tijdens zijn ontlasting was het gelig waterig met witte puntjes erin maar iedereen zegt geen zorgen hij heeft geen temperatuur dat is belangrijkste maar op internet lees je te veel dingen 🤯

3 maanden geleden

Reactie op Sabiinaa

Bedankt voor je bericht hoe oud is je baby en hoeveel voedingen geef je en ...
5x 180. Heel soms 4x180. Hij is van 30 april.

3 maanden geleden

Reactie op Sabiinaa

Lieve mama, bedankt voor je berichtje je stelt me echt gerust🙏 hij is gewo ...
Gelukkig maar, als hij voor de rest vrolijk is dan is dat alleen maar goed dat is mijn dochtertje ook, het spugen is helaas echt heel sneu en vervelend maar ze gaan erover heen groeien. Op internet zien we vaak dingen die ons kunnen laten schrikken, je zou het beter met de cb kunnen bespreken of advies vragen aan andere mama’s. Je doet het goed hoor het is alleen maar goed dat je zo bezorgd bent 🩷

3 maanden geleden

Reactie op Sabiinaa

Ja ik gebruikte Johannes brood pitmeel maar me baby kreeg verstoppingen was ...
Bij onze baby niet. Wij hebben ook Johannesbroodpitmeel geprobeerd en toen alleen maar krampen en verstopping. Bij gelilact gaat het super. Alleen iets meer tijd met klaarmaken maar is veel fijner zo.

3 maanden geleden

Reactie op Minime242

5x 180. Heel soms 4x180. Hij is van 30 april.
Ja ik ook mijne is van 28maart en elke 3uur vraagt hij laatste flesje heeft hij kwart voor 7 gehad en hij is in slaap gevallen

3 maanden geleden

Reactie op jadymonte

Gelukkig maar, als hij voor de rest vrolijk is dan is dat alleen maar goed ...
Dankjewel lieverd, ja ik vraag ook aan andere mamas en die zeggen je bent zo gestresst je kindje is zo vrolijk enzo en cjg zegt het ook dat ik te bezorg ben maar is ook niet gel na 7 miskramen 🥹