4 Reacties
één maand geleden
Ik geef nog borstvoeding en geef af en toe een flesje kunstvoeding. De laatste 2 keer heeft hij alles uitgespuugd tot gal aan toe. In overleg met het consultatiebureau zijn we nu aan het overstappen op speciale voeding voor koemelkallergie. Hij lust dit nog niet, dus ik combineer nu. Maar dit lijkt goed te gaan. Als dit inderdaad werkt, krijgen we de voedingen vergoed. Je kunt dus het beste even overleggen met het consultatiebureau
één maand geleden
Reactie op Mbv92
Ik geef nog borstvoeding en geef af en toe een flesje kunstvoeding. De laat ...
Dankjewel voor je reactie! Ondertussen hier ook gestart met het traject van 4 weken Pepti. Meteen al moeizame start, hiervan kotst ze ook alles uit (dunnere voeding dan dat ze kreeg) en laat veel ervan staan omdat ze het minder lekker vind.. Kwestie van wennen? Mag het niet mengen van het CB namelijk.. En moest ook met de hapjes stoppen... Pff wat een gedoe weer allemaal, hoop gewoon dat ze zich snel beter voelt.
één maand geleden
Zeer herkenbaar helaas 😔.. ik merk vanaf de geboorte al dat er iets is met m’n zoontje en dit hebben we altijd al aangekaart, gebruiken nu de voeding van Kruidvat extra care met gesplitte eiwitten. Maar blijft onrustig tijdens en na de fles, ‘s nachts krijsen, moeizame ontlasting, veel windjes, eczeem waar hij nu hormoon zalf voor krijgt.
Veel last van maagzuur ook 3 uur na de fles bijv zoals jij ook noteert, aan het trappelen met de beentjes. We krijgen als het goed is maandag een door verwijzing voor een provocatie test in het zkh..