23 Reacties

2 jaar geleden

Ja had het zelfde, gaat over Maar Komt toch wel heeel soms terug Ben bijna 14 weken

2 jaar geleden

Hier ook een kokhalzer 🙋‍♀️😂. Super irritant, maar gelukkig ook niet overgeven. Bij mijn eerste zwangerschap was het na 11 weken plots over. Nu met 13 weken nog steeds bezig bij de tweede, dus we wachten af. Maak er maar een grapje van in het openbaar..

2 jaar geleden

Hier ook veel last van! Tandenpoetsen, Geurtjes, bepaalde structuren van eten, poepluiers van mijn zoontje.. genoeg om van te kokhalzen🙈😅 nu 13+1 en t lijkt wel minder heftig te worden🤞🏻🤞🏻

2 jaar geleden

Herkenbaar… naast geuren wordt het ook opgewekt door hoesten etc. Heel naar.. ben ruim 13 wk.

2 jaar geleden

Ja kokhalzen hier ook, inmiddels derde keer zwanger en weet ermee om te gaan… Heel zwaar door je neus gaan ademen, tong tegen je gehemelte aan en echt even daarop focussen dan gaat het over. Het stomme is ook je weet dat het komt; tandenpoetsen, in de supermarkt, als mn man zn (normaal lekkere) maar nu niet te harden geurtje op doet… heel irritant maar het wordt beter.

2 jaar geleden

Reactie op MamaDaphne

Herkenbaar… naast geuren wordt het ook opgewekt door hoesten etc. Heel naar ...
Ja klopt! Als ik hoestbui krijg begin ik daarna ook te kokhalzen inderdaad. Of bij inspanning! Als ik de trap op loop, dan sta ik bovenaan eerst even te kokhalzen voor ik door kan lopen 😅

2 jaar geleden

Reactie op XxmiepjexX

Ja klopt! Als ik hoestbui krijg begin ik daarna ook te kokhalzen inderdaad. ...
Ja dat… of door gapen.. maar het wordt minder als het goed is.. althans, dat was bij m’n vorige zwangerschappen..

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Ik heb het ook vaak als ik te druk bezig ben, dan merk ik dat ik een stapje terug moet doen omdat ik begin te kokhalzen 🤣

2 jaar geleden

Hier ook een kokhalzer! Heb maar 1 keer echt overgegeven in de afgelopen 14 weken. Ook al was ik ook wel misselijk hoor. Maar ik voelde de misselijkheid altijd in mn keel zitten. Alsof die dan dicht trekt. En dan begin ik met kokhalzen. Ik heb nu dat het alleen nog maar gebeurd als ik wakker word. Zodra ik wat eet is het klaar. De rest van de dag heb ik er bijna geen last meer van gelukkig. Mocht ik toch weer dat gevoel in mn keel krijgen, dan neem ik altijd een smintje.

2 jaar geleden

Heel vervelend, ik heb het na niezen.

2 jaar geleden

Reactie op MamaDaphne

Ja dat… of door gapen.. maar het wordt minder als het goed is.. althans, da ...
Ja dat ook ja! Maandag 13 weken en nog niks minder haha. Vandaag even rondje babydump, intratuin en ikea gedaan... Meerdere keren in de winkel staan kokhalzen. Dan even ademhalen en kan ik weer verder 😅 Je went eraan, maar blijft irritant haha

2 jaar geleden

Poeh, heel vervelend is het! Ik ga inmiddels nergens meer heen zonder op kauwgom te kauwen, dat werkt bij mij best goed.

2 jaar geleden

Bij mij gaat het gepaard met spugen en misselijkheid de misselijkheid is wel minder nu met 12 weken Eten helpt bij mij, kleine porties en licht verteerbaar maar ook gwn lekkrr etrn helpt

2 jaar geleden

Bij mijn dochter had ik dit de hele zwangerschap. Hopelijk word het snel minder voor je! Hier nu 14+4 en hier ook nog steeds last van.

2 jaar geleden

Hier even kleine update. Nu ruim 14 weken, en t lijkt erop dat het echt stukken minder word! En is zeker nog niet helemaal over, maar heb er nu dagen bij zitten dat ik niet eens heb hoeven kokhalzen! 😁

2 jaar geleden

Wat fijn dat het bij jou minder wordt. Ik heb nu een griepje (al 3 weken) en ik hoest erg veel. Bij elke hoestbui komt nu ook het kokhalzen. Verschrikkelijk. Ik had het al bij tandenpoetsen en sterke geuren. Nu dus ook bij het hoesten. 14+5 vandaag.

2 jaar geleden

Aaah vanochtend weer, bij het snuiten van de neus van mijn dochter. Ik kan daar gewoon écht niet tegen… 🤦🏻‍♀️

2 jaar geleden

Ik heb er sinds kort ook last van. Voel me iets minder misselijk (13+1) maar zelfs praten levert ook kokhalzen op. Iets eten helpt heel eventjes. En ik lust bijna niks meer.. Zouden Rennies hiertegen helpen? Heb ook steeds het gevoel dat er een dikke prop in m'n keel zit.

2 jaar geleden

Reactie op N K

Ik heb er sinds kort ook last van. Voel me iets minder misselijk (13+1) maa ...
Van kokhalzen heb ik ook nog regelmatig last. Misselijkheid had ik ook flink. Prop in je keel is heel herkenbaar. Ik heb omeprazol voorgeschreven gekregen van de huisarts, slik ik al best wel een tijdje, en sindsdien is de prop in mijn keel weg.

2 jaar geleden

Reactie op FWV1996

Van kokhalzen heb ik ook nog regelmatig last. Misselijkheid had ik ook flin ...
Oh echt? Wat fijn! Ga ik ook eens naar kijken. Bedankt voor de tip