17 Reacties
één maand geleden
M’n kindje is van 20-3, uitgerekend op 7-4. Bij mij duurt ie ook al 4 weken. Maandag begint de vijfde week ☹️. Mijn baby slaapt ‘s nachts op zich wel oké, hij wordt wel af en toe huilend wakker maar met troosten is dat op te lossen. Alleen damnnn, ‘s nachts is hij om 5.00u paraat. Soms ook al om 4.30u. Af en toe om 6.00u. Dutjes gaan hier soms wel goed, gisteren een hele dag gehad waarbij hij maar 30 minuten sliep. Pff! Ik hoop voor jou en mij dat het snel voorbij is al moet de echte zware week nog komen!
één maand geleden
Ik mag wel minder zeuren dan jullie, maar wil even mee doen!
M'n dochter sliep zo goed door in d'r co sleeper, had misschienb1 keer per nacht dat ik d'r speentje moest geven en thats it....
Nu word ze om de 2 uur wakker dat ze d'r speentje wilt en ik word nu met hoofdpijn wakker😅 ik heb d'r in het baby nestje (kan je groter maken) tussen ons in gelegd zodat ik niet wakker wakker hoef te worden🥹
Overdag kan ik niets doen omdat mevrouw meteen gaat huilen als ze door heeft dat ik wegga😅
één maand geleden
Fijn om te lezen dat we niet de enige zijn die het als heftig ervaren. Vindt het echt niet erg om in de nacht nog een flesje te geven.. maar nu kom je zelf gewoon niet aan slapen toe.
We tellen de dagen af tot de sprong voorbij is. Hopen dat we dan onze slaap een beetje terug krijgen en weer kunnen genieten van onze overdag blije baby.
één maand geleden
Hier een van 28/4 en ook al een week elke nacht om het uur wakker😭 ze heeft geen speentje, mijn borst ziet ze als speen. Dus nu wel 10 voedingen snachts. 2-3 was prima maar nu ben ik echt zooooo moe af en toe
één maand geleden
Reactie op Myroosz
Ahhh noo. Ik heb dit zelfde probleem... kindje van 30-4 uitgerekend 8-5. Is ...
Wisselend😵💫 sinds 2 dagen is ze overdag weer lekker vrolijk en kan ze af en toe even alleen spelen. Slapen doet ze eigenlijk altijd al op iemand, heel soms in de wagen. Snachts slaapt ze heeeeel af en toe 2/3 uurtjes maar ze wordt nog steeds heel vaak om t uur wakker en echt met "schreeuwen"/jammeren. Eergister voor het eerst "maar" 4 keer ofzo maar vannacht was het weer raak. Ik hoooop echt dat t aankomende nacht beter gaat!
één maand geleden
Reactie op Es93
Jaaa! We zijn een aantal dagen verder en het is stukken verbetert! Gisterav ...
Eindelijk hoop hahaha🥳 ik zou zeggen gefeliciteerd!
één maand geleden
Reactie op Myroosz
Ik ga voor je duimen. Ik hoop ook op iets minder wakker wordt sessies deze ...
Dankjewel en ik ook voor jou! 🩷 was vannacht ieeets beter voor mn gevoel maar ik hou het niet meer bij🤣 ze sliep in ieder geval wel van 20.00 tot 00.00 dus dat is een win voor mij. Ik vind het toch wel fijn om te lezen dat anderen hier ook doorheen gaan, voel me minder gek hahahah