6 Reacties

2 maanden geleden

Hoe veel graden is het in zijn kamertje en welke TOG qua slaapzak heb je? Ik had onze jongen laatst gewoon zijn korte mouwen aan gedaan en zijn slaapzak met 0,5 TOG, was redelijk snel over na het geven van een zetpil. Zou af en toe ff checken in zijn nekje of die nog warmer is dan wat die al was.

2 maanden geleden

Ik zou hem met alleen een luier in zijn slaapzak doen, aangezien hij al koorts heeft

2 maanden geleden

Onze dochter heeft geen koorts maar heeft het wel snel warm (onze zoon van nu 2 ook altijd al gehad). Dus ook snel zweten. Ze slaapt nu in een romper met korte mouwen en een hydrofiele slaapzak van meyco. Ze moest even wennen aan de vrije handjes (haar eerste slaapzak had dichte handjes) maar gaat vrij goed. https://www.bol.com/nl/p/meyco-baby-uni-pre-washed-hydrofiele-slaapzak-zomer-soft-green-60cm/9300000138826449?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 maanden geleden

Reactie op Krem

Hoe veel graden is het in zijn kamertje en welke TOG qua slaapzak heb je? I ...
Zijn kamer is meestal tussen de 20 en 23 graden, slaapt op het zuiden maar wel met rolluiken.. dit is een slaapzak ik geloof met TOG 1.. hij heeft sowieso een hele luchtige romper met korte mouwen aan.. vind dat zo lastig bepalen altijd.. toch wel bang dat hij dan een koortsstuip krijgt ofso..

2 maanden geleden

Reactie op Simone2205

Onze dochter heeft geen koorts maar heeft het wel snel warm (onze zoon van ...
Wij hebben inderdaad ook 1 zonder armen!

2 maanden geleden

Reactie op Sylvianne

Zijn kamer is meestal tussen de 20 en 23 graden, slaapt op het zuiden maar ...
Ik denk altijd maar zo, baby鈥檚 krijgen heel snel koorts en kunnen dit vaak heel goed zelf onder controle krijgen door heeeeeel veel te slapen. Zou gewoon even net wat vaker zijn temperatuur meten en dan zie je vanzelf wel of het een beetje daalt. Heeft het slaapzakje mouwen, die van ons is mouwloos en zijn kamertje 20 graden dus volgens mij is dat dan dikke prima!