6 Reacties

3 maanden geleden

Was bij ons precies het zelfde. 30 uur later was het voorbij. Je mag altijd een paracetamol geven zei het CB tegen ons. Arme kindjes, maar hoort er bij 😬

3 maanden geleden

Ja, was hier ook. Ook zere beentjes. Heb aan het extra voeden gewoon toegegeven en uiteindelijk een zetpil. Na anderhalve dag was het weer goed allemaal

3 maanden geleden

Mijn meisje gister ook! Was zo naar om haar te zien huilen toen ze 2 prikjes kreeg.🥺 mijn partner werd niet goed en wilde niet kijken. Gelukkig was ze na 5 minuten alweer rustig en lachte ze weer. Mijn dochter komt ook iets sneller voor voeding, ik vind dat ze niet mega veel slaapt, ze zit ook in sprong4 misschien daarom. Maar ze heeft ook niet zo hoge koorts als jou baby, hier is het rond de 38. Ze is er niet lekker van, beetje jammeren en wilt graag bij mama zijn. 🥰

3 maanden geleden

Mijn dochtertje had daar vorige week ook last van. Liet zich wel goed troosten. Wilde vooral bij mij liggen toen ze koorts had. Ging de 2e dag na de prikjes al een stuk beter. Hopelijk knapt je meisje gauw weer op

3 maanden geleden

Onze dochter heeft vorige week de prikjes gehad om 1300 uur en kreeg rond etenstijd verhoging. Later op de avond was dit koorts (39,3 gemeten). We hebben haar toen een zetpil gegeven en die hielp. Volgende ochtend nog een zetpil en daarna is het niet meer nodig geweest. Verder idd ook veel slapen en veel drinken.. op dinsdag prikjes gehad, op donderdag koorts en verhoging vrij en op vrijdag was ze weer helemaal zichzelf.

3 maanden geleden

Ons zoontje had de prikjes gehad, in de middag begon het met verhoging en hangerig/huilerig, hele middag en avond met me geknuffeld, s'avonds voor de laatste fles een zetpil gegeven en de ochtend erna was hij weer helemaal de oude gelukkig