4 Reacties

3 maanden geleden

Heb je een zetpil bij je? Anders morgen die even halen? Vaak zakt het dan vrij snel weer. Andere dingen die ik graag doe: extra badje op lichaamstemperatuur (van jou, zodat het viersprong koeler is), neusspray zodat ze vrij kan ademen en dan goed kan slapen en drinken. En meestal kolf ik een keer vaker, zodat via de fles kan voeden. zelf denk ik dat je morgen op de camping beter zit dan thuis. En als de autorijden verschrikkelijk vindt, dan gaat ze zich misschien met koorts heel erg druk maken, dat is niet bevordelijk.

3 maanden geleden

Mijn dochtertje heeft ook gisteravond koorts gekregen. Inderdaad gewoon koel kleden en in de schaduw blijven. Alleen rompertje is voldoende met deze hitte. En veel aanleggen en laten slapen, als ze dat moeilijk vindt gewoon contactslaapjes en doe er dan een hydrofiele doek tussen dat je niet zo op elkaar zweet. Verder kun je er niet zoveel mee, helaas. Gelukkig genezen baby's meestal ook weer heel snel.

3 maanden geleden

Vocht en koel houden is het belangrijkste. Door koorts zweten ze meer en ook door het warme weer meer zweten dus kans op uitdroging hoger. Zou echt die slaapzak uit doen en als ze zo warm blijft zelfs de romper.

3 maanden geleden

Bedankt voor jullie tips! We hebben zijn de dag gister doorgekomen met badjes en heel vaak aanleggen met indd een hydrofieldoek er tussen en het gaat vandaag gelukkig al een stuk beter. Nog een kleine tip voor ieder die dit leest, leg de zetpillen in de koelkast met dit warme weer onze zetpillen waren gesmolten waardoor niet meer toe te dienen waardoor we gisteravond alsnog naar een ziekenhuisappotheek moesten voor zetpillen.