10 Reacties

5 maanden geleden

En eentje van opzij.

5 maanden geleden

Heeft hij niet op z’n lipje gebeten? Vind het eerder op een wondje lijken🫢

5 maanden geleden

Reactie op Nina1992

Heeft hij niet op z’n lipje gebeten? Vind het eerder op een wondje lijken🫢 ...
Zou ook kunnen hoor, ik weet het niet zo goed.

5 maanden geleden

Wij hebben dit gehad in de kraamweek.. heel lastig! Van die koortslip pleistertjes & zovirax gesmeerd. Veel handjes wassen en de afspraak was geen kusjes en alleen aanraken op haar kleren. Maar onze oudste is al wel drie, dus die begreep het wel goed.

5 maanden geleden

Voor mij lijkt het een kleine aften, maar ben geen arts 😬

5 maanden geleden

Onze dochter had ook zo'n plek. Haar angstvallig bij onze tweeling van 6 weken weggehouden. Achteraf bleek het een plek te zijn dat ze een tand door haar lip heeft gehad. Maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Gewoon even laten zien door HA

5 maanden geleden

Als het aan de binnenkant zit is het een aft.

5 maanden geleden

Reactie op JennyJJ

Als het aan de binnenkant zit is het een aft.
Dit is helaas niet waar, wij hebben dit namelijk net meegemaakt. Bij een eerste uitbraak hoeft het niet aan de buitenkant van de mond te zitten, en zit het juist aan de binnenkant. Lijkt precies op aften, maar kan dus ook herpes zijn.

5 maanden geleden

Reactie op mamaST

Dit is helaas niet waar, wij hebben dit namelijk net meegemaakt. Bij een ee ...
Toch nog maar even goed in de gaten houden, dus.. het plekje was vandaag roder, maar het blaasje wat in het midden zit is nog dicht.

4 maanden geleden

Reactie op Bebes93

Wij hebben dit gehad in de kraamweek.. heel lastig! Van die koortslip pleis ...
Had uw kindje van 3 de koortslip? Is dat dan niet meer zo gevaarlijk en maken kindjes vanaf 3 het ongeveet t zelfde mee als volwassenen? Weet dat t tot 1 jaar uitkijken is. Daarna zou ik evht niet weten?