Hoe heet jouw kindje en hoe noem je je kindje?
Mijn zoontje heet ♡ L u ke ♡ S ilves ter ♡ maar we noemen hem vaak Lukey / Guppy / Piranha.
Piranha omdat hij na de geboorte aanhapte als Piranha (voor mijn gevoel). Dat heb ik toen gezegd en die bijnaam is blijven hangen. Als ik niet aan het voeden ben is hij mijn guppy 😍🥰..
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!!!!
Onze Robin heeft al snel de bijnaam vogeltje gekregen (robin is natuurlijk het Engelse woord voor roodborstje), en soms noem ik hem Billy Bobsaus (maar ik weet niet goed hoe dat tot stand is gekomen haha, het was er ineens)
Onze oudste heet Seth, noemen hem vaak Fred 😂
Andere zoon Kai is voor Kai-tie (geen idee waarom)
Onze dochters Nova en Jula zoals logisch Noof en Juul
Onze kleine man Mack noem ik vaak Teuntje Kreuntje omdat hij zo hard kan kreunen 😂
hij heet Santiago maar zijn “koos” naampje is Sjenkie dit is gekomen omdat hij van die lange plukken haar had aan de zijkant bij ze oren die altijd uitstaken en de rest bijna kaal was🤣 (inmiddels weg geknipt)
Egeltje, omdat ik zijn gezucht en gedreun tijdens borstvoeding en actieve slaap vond klinken als de egels in de tuin haha. Hij had in die tijd ook een strikmutsje van engel en een bruin wollen dekentje waardoor ik het nog meer een egeltje vond.
Mijn dochter heet Céline.. maar heb al meerdere koosnamen haha
Lien, Lino Pino, Dino baby, dinootje. 🙈
Het erge is dat ik haar bijna nooit bij jaar eigen naam noem😅
Hahaha! Leuk!
Mijn zoon heet Bellamy:
- Bellebaby
- Bellemini
- Baby Bells
- Bemmie
- Baby Kees (had geen idee hoe ik hier aan kwam maar gister erachter gekomen dat het komt doordat ik na het douchen zeg “klaar is Kees” 😂)
- Bami (onze hond heet Soy, dus Soyasaus en Bami)
Tuttebel, stinkiewinkie, springkonijn, velociraptor, drama queen, lekker moppie.
Stinkiewinkie omdat madam flinke scheten kan laten. Een volwassen persoon doet er niet voor onder.
Springkonijn omdat mevrouw altijd met haar benen aan het bewegen is en ze soms gewoon ineens "opspringt" als ze op je schoot zit.
Velociraptor vanwege de geluiden die ze soms maakt.
Drama queen spreekt voor zich 🤣
Die van ons heet Benni,
Koosnaampjes;
Hompie, omdat het echt nog een lekker klein hompie is
Alfalfa omdat hij op zijn kruin vaak een plukje haar omhoog heeft staan
Steve urkel omdat z’n broek zo lekker onder z’n oksels komt soms
Benchmeister omdat hij zich vaak aan het opdrukken is
En de standaard, moppie, Benji, ben :)