84 Reacties

4 maanden geleden

Onze zoon Noud noemen we Nautilus 😂

4 maanden geleden

Onze jongens heet Blaze maar we noemen hem vaak: Blaziee, bollie/bolletje (omdat hij zo groot is) of directeurtje haha

4 maanden geleden

Onze Isabel noemen we vaak: - Izzy - Isabelli smelli (omdat ze echt kan stinken, haha) - Isabelita - Tuttie Vanmorgen zei ons zoontje (3) ook: "Hee mam, Isabelli smelli is wakker" 😂😅

4 maanden geleden

Reactie op XooXooX

Mooie naam! De tweede naam van mijn dochter is Benthe. Ik noem haar vaak ...
Wat leuk! 🥰 is haar eerste naam Josie? Onze dochter haar tweede naam is Sophia haha

4 maanden geleden

Haha wat toevallig! Hier was guppy ook een van de koosnaampjes die eerste twee maanden toen we haar ook nog een echt gupje vonden. Toen ze wat meer vetjes kreeg werd t billie, pepertje (temperamentje pfoeee) en nai nai (Nyah is haar echte naam 🤣)

4 maanden geleden

Onze dochter heet Marjolein Marion Axelle. Roepnaam Marjolein maar wij noemen haar ook wel, piranha ivm aanhangen, brombeertje, vreetbeertje en hongerlijer. Of prinsesje, mooi meisje.

4 maanden geleden

Reactie op Meta83

Onze dochter heet Marjolein Marion Axelle. Roepnaam Marjolein maar wij noe ...
Aanhangen is aan happen

4 maanden geleden

Ons dochtertje heet Josie Olivia maar we noemen haar vaak : Jozen pozen ( geen idee waarom) la vache qui Josie ( melk nek 😂) Knaptoet

4 maanden geleden

Wij noemen onze dochter (2,5) vanaf de geboorte al een smurk. Ontstaan uit de combinatie van schurk en smurf. Onze zoon (10 weken) noemen we we puk, een afkorting van ukkepuk, omdat hij veel kleiner was dan werd geschat.

4 maanden geleden

Ons kleintje heet Sev, maar wij geven hem allerlei namen 🤭 - Boefje poefje (geen idee waarom 🙃) - Bollie wollie, omdat hij zo’n heerlijk bol toetje heeft 😍 - Boos tomaatje, dat koppie wordt namelijk zo rood als een tomaat als hij kwaad is 🤣 - Baby sefje, dotje, moppie.. zo kan ik nog heel lang doorgegaan 🙈

4 maanden geleden

Mijn kleine snuit/snuitie/snuitje Ze heet Romée

4 maanden geleden

Van Puffelen 🤣 zo noemde de fotograaf hem tijdens de shoot. Tjoekieboendoe.... ja vraag me ook af hoe we daar bij komen 🤣

4 maanden geleden

Snoet / toet / muppet / fruppet en CayCay (ze heet Cayra) 😬🤍

4 maanden geleden

Onze zoon heet Jip. Ik noem hem vaak floepie of kerelkees, geen idee waarom. 😂

4 maanden geleden

Onze dochter heet Rixt maar noemen we vaak smoempie (snoezig moppie) / velociraptor (wegens geluiden) / spuugbeestje / stinkiebeest / kleine draak

4 maanden geleden

Onze zoon heet Niek al vernoemd naar zijn opa Nico die ook vaak Niek werd genoemd. Zijn bijnamen zijn vriend, vriendje, ventje, stinkiewinkie, dramaqueen, pruillipje ( is ie goed in en kan hij op commando) en slaapkoppie

4 maanden geleden

Ons meisje heet Jule: - Juultje - Zjulie - Zjuliefrulie - knaptoetje

4 maanden geleden

Ons zoontje heet jayvano, noemen hem altijd vano. Zijn zus heet jaylinn en verkorten we altijd naar jay 😆 2x jay is namelijk nogal verwarrend 😂

4 maanden geleden

Bij ons heet ze Loïs naar we noemen haar frummel. Dat wordt vaak weer frum of frum frummelum. Of poppediedoppedie wat afgekort wordt naar poppedie. Beiden namen komen met een eigen liedje. Heel raar als je het zo uitschrijft 🤭 Ik moet echt wennen als mensen Loïs zeggen omdat we het echt nooit gebruiken 😅

4 maanden geleden

Pops, poppie, poppetje, mops, baby