Hoe heet jouw kindje en hoe noem je je kindje?
Mijn zoontje heet ♡ L u ke ♡ S ilves ter ♡ maar we noemen hem vaak Lukey / Guppy / Piranha.
Piranha omdat hij na de geboorte aanhapte als Piranha (voor mijn gevoel). Dat heb ik toen gezegd en die bijnaam is blijven hangen. Als ik niet aan het voeden ben is hij mijn guppy 😍🥰..
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!!!!
Haha wat toevallig! Hier was guppy ook een van de koosnaampjes die eerste twee maanden toen we haar ook nog een echt gupje vonden. Toen ze wat meer vetjes kreeg werd t billie, pepertje (temperamentje pfoeee) en nai nai (Nyah is haar echte naam 🤣)
Onze dochter heet Marjolein Marion Axelle.
Roepnaam Marjolein maar wij noemen haar ook wel, piranha ivm aanhangen, brombeertje, vreetbeertje en hongerlijer. Of prinsesje, mooi meisje.
Wij noemen onze dochter (2,5) vanaf de geboorte al een smurk. Ontstaan uit de combinatie van schurk en smurf.
Onze zoon (10 weken) noemen we we puk, een afkorting van ukkepuk, omdat hij veel kleiner was dan werd geschat.
Ons kleintje heet Sev, maar wij geven hem allerlei namen 🤭
- Boefje poefje (geen idee waarom 🙃)
- Bollie wollie, omdat hij zo’n heerlijk bol toetje heeft 😍
- Boos tomaatje, dat koppie wordt namelijk zo rood als een tomaat als hij kwaad is 🤣
- Baby sefje, dotje, moppie.. zo kan ik nog heel lang doorgegaan 🙈
Onze zoon heet Niek al vernoemd naar zijn opa Nico die ook vaak Niek werd genoemd.
Zijn bijnamen zijn vriend, vriendje, ventje, stinkiewinkie, dramaqueen, pruillipje ( is ie goed in en kan hij op commando) en slaapkoppie
Bij ons heet ze Loïs naar we noemen haar frummel. Dat wordt vaak weer frum of frum frummelum. Of poppediedoppedie wat afgekort wordt naar poppedie. Beiden namen komen met een eigen liedje. Heel raar als je het zo uitschrijft 🤭
Ik moet echt wennen als mensen Loïs zeggen omdat we het echt nooit gebruiken 😅