Hoe heet jouw kindje en hoe noem je je kindje?
Mijn zoontje heet ♡ L u ke ♡ S ilves ter ♡ maar we noemen hem vaak Lukey / Guppy / Piranha.
Piranha omdat hij na de geboorte aanhapte als Piranha (voor mijn gevoel). Dat heb ik toen gezegd en die bijnaam is blijven hangen. Als ik niet aan het voeden ben is hij mijn guppy 😍🥰..
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!!!!
Vampiertje vanwege het wilde aanhappen van fles en speen. Draak als ze de fles weer eens onbewust wild wegduwt en dan gaat huilen. Poppetje als ze zit te lachen.
Onze dochter heet Min Luna (eerste naam is Koreaans) en we noemen haar altijd Mini
Ik noem haar ook wel eens Minwol (wol is maan in het (sino)Koreaans) of Mindeulleh (paardenbloem/dandelion in het Koreaans)
Mijn eerste noem ik altijd bij zijn naam of ik zeg Toetie en daar reageert hij ook op 😅
We hebben : smoopie. Geen idee waarom eigenlijk haha. Volgens mij heb ik dat ooit eens opgevangen bij een vriendin van mij die dat tegen haar dochter zegt en zo is dat meegekomen naar ons.
Toettie. Toettiebellie. Bellie En als ze scheetjes laat smelly bellie. Wildebras waneer ze lekker aan het omzich heen slaan/trappelen is.
Haar naam is trouwens Estella Sophie.