84 Reacties

4 maanden geleden

Onze zoon heet Floris , veel gebruikte bijnamen zijn: - de kroonprins - directeur - bolle Jaap - knapperd - Leo - Aapie

4 maanden geleden

Reactie op LcvG

Bij ons heet ze Loïs naar we noemen haar frummel. Dat wordt vaak weer frum ...
Ohhh dat gevoel herken ik. Bij mijn dochter had ik dat ook echt een hele tijd. Ik moest zo wennen aan het zeggen van haar naam in het begin.

4 maanden geleden

Isabel >> Babybel 🧀

4 maanden geleden

Ons zoontje wordt vaak baby of cookie genoemd.

4 maanden geleden

Wij noemen onze dochter Noet, Noeters of Noetie. Omdat als ze melk drink ze vaak geluidjes maken die klinken als ‘noet noet noet’ 😂

4 maanden geleden

Snoesje, moppie, frummel, spruitje 😅😂

4 maanden geleden

Prulleke, Prullie en prul. Zo noemden wij ons zoontje toen hij baby was en onze dochter nu ook

4 maanden geleden

Onze dochter Yara maakt van die piep geluidjes, de hele dag. Haar bijnaam is dan ook caviara.

4 maanden geleden

Reactie op Klootje

Prulleke, Prullie en prul. Zo noemden wij ons zoontje toen hij baby was en ...
Mijn moeder zegt ook prulleke inderdaad. Is dat een Brabants iets?

4 maanden geleden

Wij zeggen Toetie, maar oma van mijn kant zegt Toeteke, en daardoor eigg met toetie begonnen.

4 maanden geleden

Reactie op knoekie85

Mijn moeder zegt ook prulleke inderdaad. Is dat een Brabants iets?
Dat zou best kunnen. Geen idee ook waarom wij het zeggen 😂

4 maanden geleden

Hahaha hier ook piranha, om dezelfde reden! 😂 & Koekie 🥰

4 maanden geleden

Vampiertje vanwege het wilde aanhappen van fles en speen. Draak als ze de fles weer eens onbewust wild wegduwt en dan gaat huilen. Poppetje als ze zit te lachen.

4 maanden geleden

Onze dochter heet Min Luna (eerste naam is Koreaans) en we noemen haar altijd Mini Ik noem haar ook wel eens Minwol (wol is maan in het (sino)Koreaans) of Mindeulleh (paardenbloem/dandelion in het Koreaans) Mijn eerste noem ik altijd bij zijn naam of ik zeg Toetie en daar reageert hij ook op 😅

4 maanden geleden

We hebben : smoopie. Geen idee waarom eigenlijk haha. Volgens mij heb ik dat ooit eens opgevangen bij een vriendin van mij die dat tegen haar dochter zegt en zo is dat meegekomen naar ons. Toettie. Toettiebellie. Bellie En als ze scheetjes laat smelly bellie. Wildebras waneer ze lekker aan het omzich heen slaan/trappelen is. Haar naam is trouwens Estella Sophie.

4 maanden geleden

Reactie op Sammmi

We hebben : smoopie. Geen idee waarom eigenlijk haha. Volgens mij heb ik da ...
Wat een mooie naam 🥰

4 maanden geleden

Reactie op SuuzAnn

Wat een mooie naam 🥰
Dankjewel :)

4 maanden geleden

Snoetie💗

4 maanden geleden

Muppet 🤣

4 maanden geleden

Reactie op Sammmi

We hebben : smoopie. Geen idee waarom eigenlijk haha. Volgens mij heb ik da ...
Estellie bellie ;-) haha.