84 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Buchukimchi

Onze dochter heet Min Luna (eerste naam is Koreaans) en we noemen haar alti ...
Wow.. mooie naam. Wat betekent Min in het koreaans? Luna staat er wel prachtig bij.

4 maanden geleden

Reactie op joylove1994

Onze zoon heet Niek al vernoemd naar zijn opa Nico die ook vaak Niek werd g ...
Haha wij noemen ons zoontje ook heel vaak stinkie of stinkiewinkie! Of pikkie hahaha

4 maanden geleden

Reactie op XooXooX

Estellie bellie ;-) haha.
Haha ja die komt ook wel eens voorbij maar niet zo vaak als die andere 💜

4 maanden geleden

Bollie, Fer, Ferdemans, brillenmans( heeft al een brilletje) en schele japie. Hij heet Ferdi

4 maanden geleden

Draak, draakie, driftkikker Ze kan nogal omslaan van vrolijk en rustig naar een driftkikker als ze haar zin niet krijgt haha.

4 maanden geleden

Mijn dochter heet Maelyn we noemen haar vaak of ukke puk of boze bever 🤣 (dit is tot stand gekomen toevallig toen ze een keer heel boos was)

4 maanden geleden

Onze dochter heet Nine. Ik noemde haar Ninepien. En vanaf nu zegt het hele gezin Pien (ook deze naam stond op mijn lijstje hahaha). We hebben afgelopen weekend besloten haar iets meer bij haar naam te noemen nadat iemand vroeg wat haar naam was en wij beiden na moesten denken

4 maanden geleden

Kleine pop, poppi, kleine poepie kakkie (omdat ze een master is in poepen 😅🥰)

4 maanden geleden

Reactie op XooXooX

Wow.. mooie naam. Wat betekent Min in het koreaans? Luna staat er wel pra ...
Min (旻) betekent herfst hemel/autumn sky in Hanja. Hanja is sino-Koreaans, ofwel Chinees schrift wat vroeger ook in Korea gebruikt werd voordat het Koreaanse schrift werd uitgevonden. Je ziet soms nog Hanja characters in het nieuws, maar ze worden voornamelijk gebruikt voor namen. Het merk Samsung betekent bijvoorbeeld “drie sterren” in Hanja

4 maanden geleden

Fabelientje💜

3 maanden geleden

Reactie op Buchukimchi

Min (旻) betekent herfst hemel/autumn sky in Hanja. Hanja is sino-Koreaans, ...
Wat een mooie betekenis. Super lieve naam! En leuk... je uitleg over het hanja schrift ♡

3 maanden geleden

Reactie op Chantal1095

Fabelientje💜
Waar komt dat dan vandaan ? Haha

3 maanden geleden

Stinkie🤦🏻‍♀️ en de peuter van 3 noemt haar nu ook zo🤣 Haar scheten stinken enorm vanaf dag 1 al🥹

3 maanden geleden

Kleine worm - omdat zr soms zo kan wormen met haar lijfje, armpjes en benen Gerbert of Gerrie- omdat ze soms als ze zit met dat lekkere onderkinnetje net een oud mannetje lijkt 😂😂 (mn vriend is geen fan van deze koosnaam haha) Ze heet Mía Mae ❤️

3 maanden geleden

Neusje, omdat hij zo'n lief dop neusje heeft. 😅

3 maanden geleden

Sinds ze babyvetjes heeft noem ik haar ollekebolleke. Mijn moeder begon daarmee en ik heb dat overgenomen😅

3 maanden geleden

Ik noem haar nu ook wel eens ieniemini en vitamin 🍋 wanneer ze in een goed humeur is 🌞

3 maanden geleden

Lou wordt loetje snoetje of loutie of snoetie

3 maanden geleden

Onze dochter heet Suus. Onze zoon van 3,5 noemt haar suusjezusje. Ik zeg geregeld Suzie Q, cutie pie of Suzefluus (dat bedenk je niet van te voren, dat gebeurt gewoon!). Onze zoon Jop wordt Jopski, Jopperkont als hij boos is of Joppie (als hij ergens mee moer helpen 😇)

3 maanden geleden

M'n dochter heet Liv Livje, Olijfje, doppie (van moppie doppie)