Hoe heet jouw kindje en hoe noem je je kindje?
Mijn zoontje heet ♡ L u ke ♡ S ilves ter ♡ maar we noemen hem vaak Lukey / Guppy / Piranha.
Piranha omdat hij na de geboorte aanhapte als Piranha (voor mijn gevoel). Dat heb ik toen gezegd en die bijnaam is blijven hangen. Als ik niet aan het voeden ben is hij mijn guppy 😍🥰..
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!!!!
Onze dochter heet Nine. Ik noemde haar Ninepien. En vanaf nu zegt het hele gezin Pien (ook deze naam stond op mijn lijstje hahaha). We hebben afgelopen weekend besloten haar iets meer bij haar naam te noemen nadat iemand vroeg wat haar naam was en wij beiden na moesten denken
Wow.. mooie naam. Wat betekent Min in het koreaans?
Luna staat er wel pra ...
Min (旻) betekent herfst hemel/autumn sky in Hanja.
Hanja is sino-Koreaans, ofwel Chinees schrift wat vroeger ook in Korea gebruikt werd voordat het Koreaanse schrift werd uitgevonden. Je ziet soms nog Hanja characters in het nieuws, maar ze worden voornamelijk gebruikt voor namen. Het merk Samsung betekent bijvoorbeeld “drie sterren” in Hanja
Kleine worm - omdat zr soms zo kan wormen met haar lijfje, armpjes en benen
Gerbert of Gerrie- omdat ze soms als ze zit met dat lekkere onderkinnetje net een oud mannetje lijkt 😂😂 (mn vriend is geen fan van deze koosnaam haha)
Ze heet Mía Mae ❤️
Onze dochter heet Suus.
Onze zoon van 3,5 noemt haar suusjezusje. Ik zeg geregeld Suzie Q, cutie pie of Suzefluus (dat bedenk je niet van te voren, dat gebeurt gewoon!).
Onze zoon Jop wordt Jopski, Jopperkont als hij boos is of Joppie (als hij ergens mee moer helpen 😇)