267 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op molOfOneBoy

Hoe valt Zara naar jullie mening? Mijn zoon is 2,5 maar niet bepaald klein, ...
74 ! 68 wordt nu wel echt te klein straks.

12 dagen geleden

Reactie op ElineB1994

2 vragen; - mijn dochtertje heeft al een paar dagen hardere ontlasting. Ze ...
Kleine keuteltjes is niet goed en echt stopverf ontlasting ook niet. Onze zoon heeft ook een keer grijze ontlasting gehad, maar daar zat nog iets te veel kleur in om alarmerend te zijn aldus de huisarts. Dus zolang het niet puur stopverf is, geen zorgen maken en maandag de huisarts even bellen ivm obstipatie (de keuteltjes). En je kindje zal vanzelf haar hoofdje meer op gaan tillen, maar de vloer is tot die tijd dan niet fijn, denk ik. Is een speelkleed een optie? Daar leg ik die van ons altijd op.

8 dagen geleden

Iemand die weet wnr de winter slaapzakken bij kruidvat er weer zijn?

7 dagen geleden

Bij mij komt de luier altijd over de navel maar op foto’s zie ik altijd baby’s met luiers onder de navel. Ik moet de luier echt omslaan. De luier is niet te groot want hij heeft nr 3 van pampers harmonie en zou zelfs kwa gewicht bijna naar 4 mogen.. vraag mij altijd af of ik iets verkeerd doe betreft de luier?

7 dagen geleden

Reactie op Evida1988

Bij mij komt de luier altijd over de navel maar op foto’s zie ik altijd bab ...
Hebben wij ook. Nooit over nagedacht eigenlijk en leg de luier gewoon over haar naveltje

6 dagen geleden

Mijn baby valt steeds in slaap bij de laatste fles of aan de borst. Dan leg ik m weg en dan slaapt hij voor de nacht. Hij is nu 6 maanden. Half 7 de fles , 7 uur naar bed. Doen meer baby’s dit?

6 dagen geleden

Reactie op Lottelager

Mijn baby valt steeds in slaap bij de laatste fles of aan de borst. Dan leg ...
Jup hier ook!

6 dagen geleden

Reactie op molOfOneBoy

Iemand die weet wnr de winter slaapzakken bij kruidvat er weer zijn?
Ik heb dezelfde vraag 😃

3 dagen geleden

Iemand die ook de draagbare flessenwarmer van Vulpes Goods heeft? Ik heb geen idee wat ik verkeerd doe maar hij lekt. Ik heb de brede hals flessen van Dr. browns en heb er een passend opzet stuk bij gekocht. Dit past ook prima. Na een tijdje zie ik dat de melk in de ring van het opzetstuk loopt. Er zitten twee rubberen rondjes bij maar ik heb eigenlijk geen idee waar die moeten. Iemand advies?

3 dagen geleden

Reactie op Rob_in

Iemand die ook de draagbare flessenwarmer van Vulpes Goods heeft? Ik heb ge ...
Wij hebben die ook. Die rubberen ringen moet je idd wel gebruiken anders lekt ie. Eén in de flessenwarmer zelf, één in het opzetstuk. Ik kan nu even geen foto maken, mocht je het niet kunnen vinden in de handleiding stuur ik een foto!

3 dagen geleden

Reactie op Essmee1996

Wij hebben die ook. Die rubberen ringen moet je idd wel gebruiken anders l ...
Dan doe ik het dus wel goed… ik heb de ringen ook daar zitten maar alsnog lekt het. Het lekt niet meteen maar de melk gaat langzaam in het opzetstuk zitten… ik snap niet wat ik fout doe

3 dagen geleden

Reactie op Rob_in

Dan doe ik het dus wel goed… ik heb de ringen ook daar zitten maar alsnog l ...
De ringen moeten goed in de rand liggen. Er hoeft maar een klein stukje los van de rand te zitten of hij gaat lekken. Heb je de juiste ring op de juiste plek? En ook niet onderste boven? Volgens mij kun je wel voelen hoe die hoort te zitten.

3 dagen geleden

Reactie op Essmee1996

De ringen moeten goed in de rand liggen. Er hoeft maar een klein stukje los ...
Ik ga vanmiddag is goed er naar kijken. Dankjewel!

2 dagen geleden

Hoi mama's, Kleine man is niet fit. Snotneusje, beetje hoesten enzo. Geen koorts of verhoging gelukkig Wel zit hij zichzelf enorm in de weg, je merkt dat hij niet fit is. Zouden jullie een zetpil geven, zodat hij zich wellicht wat gemakkelijker voelt?

2 dagen geleden

Reactie op Meike5

Hoi mama's, Kleine man is niet fit. Snotneusje, beetje hoesten enzo. Geen ...
Ik persoonlijk pas bij hogere verhoging of koorts of als je echt denkt gerum hij is echt niet zichzelf. Je mama gevoel volgen 🥰

2 dagen geleden

Reactie op Meike5

Hoi mama's, Kleine man is niet fit. Snotneusje, beetje hoesten enzo. Geen ...
Als hij zichzelf echt in de weg zit en je komt er niet met neusspray, baby luuf en troosten, en je hebt het idee dat er misschien wel hoofdpijn bij zit (dat had onze kleine) dan zou ik er wel een geven

2 dagen geleden

Reactie op Meike5

Hoi mama's, Kleine man is niet fit. Snotneusje, beetje hoesten enzo. Geen ...
Zodra ik het idee heb dat m'n kindje niet comfortabel is en ik t idee heb dat het misschien kan helpen geef ik hem altijd wel een zetpil. Lastige afweging altijd maar de keren dat ik het nu gegeven heb, had ik daarna wel het idee dat hij zich een uur erna rustiger/prettiger voelde 🥰

één dag geleden

Misschien een domme vraag.. ons dochtertje is nu 6 maanden en willen dus gaan starten met in de ochtend een flesje melk met pap. We hebben een voorbeeld schema gekregen van het CB en daar staat dit op. Nu vraag ik me af, moet ik dan een grotere speen maat op de fles doen? En hoe maken jullie die pap? Welke pap gebruiken jullie?

één dag geleden

Reactie op ElineB1994

Misschien een domme vraag.. ons dochtertje is nu 6 maanden en willen dus ga ...
Wij hebben de bambix fijne granen, ik zet 1 speenmaat groter erop. De hoeveelheid melk die op de verpakking staat is vrij veel, ik heb uitgerekend hoeveel gram pap ik op een fles van 180cc melk kan geven en doe dat in zijn fles 😃

één dag geleden

Hoihoi! Sinds we overdag 2 uur wakkertijd aanhouden ipv 1,5 uur gaat het inslapen voor de dutjes hier een stuk makkelijker, heel fijn! Alleen in de avond werkt t niet goed voor bedtijd.. hoelang is jullie wakkertijd tussen het laatste dutje en bedtijd?