265 Reacties

2 maanden geleden

Hebben jullie ook bij het maken van flesvoeding dat het doseer lepeltje snel vochtig wordt door de condens van het warme water in het flesje? Wij doseren nu het poeder in een melktoren zodat het lepeltje droog blijft. Herkennen anderen dit/ tips?

2 maanden geleden

Reactie op RosaLoes

Hebben jullie ook bij het maken van flesvoeding dat het doseer lepeltje sne ...
De doseerlepeltjes mogen in de vaatwasser, wij doen elke dag een nieuwe! tip, word ook op de opvang zo gedaan

2 maanden geleden

Reactie op SiStitch

Ik ben door jullie geinfluenced, en vandaag komt Kapitein Kalamari binnen � ...
Haha ik ben ook geinfluenced en ben gelijk naar de Intertoys gegaan om 'm te kopen 🙈 Wat een hysterisch en leuk merk!

2 maanden geleden

Reactie op SiStitch

Ik ben door jullie geinfluenced, en vandaag komt Kapitein Kalamari binnen � ...
Hahaha deze heb ik ook net besteld! Vet handig om aan de kinderwagen kap of maxicosi te hangen ook! Of aan de stokke stang die boven de Newborn set hangt!

2 maanden geleden

Wordt het hoofdje van mijn dochter platter? Of is dit gewoon de vorm van haar schedel. Het lijkt wat hoger platter te worden. Dus niet zoals je normaal gesproken ziet. Ze ligt niet vaak op haar rug omdat ze dat niet fijn vindt maar als ze aan het spelen is op haar rug dan kijkt ze wat meer omhoog waardoor ze mer haar hoofd meer naar achter kantelt. Dat is wel ongeveer het gedeelte wat ik plat vind lijken. Iemand tips om te zorgen dat het niet erger wordt? En gaat het uiteindelijk vanzelf weg? Tummy time doen we meerdere keren per dag en als ze slaapt ligt ze eigenlijk bijna altijd op haar zij links en rechts. Misschien dat anderen het minder goed zien en dat ik het mij inbeeld haha

2 maanden geleden

Reactie op Rob_in

Wordt het hoofdje van mijn dochter platter? Of is dit gewoon de vorm van ha ...
Ziet eruit als een heel mooi rond hoofdje!

2 maanden geleden

Reactie op MBBB.

Ziet eruit als een heel mooi rond hoofdje!
Oke gelukkig! Haha.

2 maanden geleden

Mijn zoontje strekt nu de hele tijd zijn armpjes tijdens tummytime. Waardoor hij haast helemaal plat gaat liggen. Meerderen die dit ervaren?

2 maanden geleden

Gaat dit nog goedkomen? Mijn baby 14w sliep al niet klokje rond maar nu komt ie 's nachts echt om de 3/4 uur? Alsof het overdag is! Gaat dit voorbij? Gaat ie daarna wel doorslapen? Help

2 maanden geleden

Reactie op bebzxx

Gaat dit nog goedkomen? Mijn baby 14w sliep al niet klokje rond maar nu kom ...
Ja, dit gaat nog goedkomen, echt. Zet 'm op, het is een fase 💪

2 maanden geleden

Wat doen jullie met je kleintje als het zooooo warm is? Blijven jullie thuis of gaan jullie wel ergens heen?

2 maanden geleden

Reactie op Lisaflower123

Wat doen jullie met je kleintje als het zooooo warm is? Blijven jullie thui ...
Ik blijf thuis. Niet alleen voor mijn kleintje, maar ik kan zelf ook niet tegen deze hitte 🤣🤣

2 maanden geleden

Reactie op Lisaflower123

Wat doen jullie met je kleintje als het zooooo warm is? Blijven jullie thui ...
Ik ga wel naar buiten maar vooral naar t park in de schaduw of koffietentje bij t park. Maar ik woon in de stad en ons appartement wordt ook snikheet dus moet wel 😂😂

2 maanden geleden

Reactie op Lisaflower123

Wat doen jullie met je kleintje als het zooooo warm is? Blijven jullie thui ...
Ik blijf thuis, maar moet enkele keren de hond uitlaten. Dat doe ik niet op het heetste van de dag (13-16). M'n dochter draagt alleen een romper met dit weer. Als ik de auto zou hebben, dan was ik naar het strand gereden (ik woon in de Duin- en Bollenstreek) en was daar gaan wandelen en op een terras zitten.

2 maanden geleden

Reactie op Emm2013

Ik blijf thuis, maar moet enkele keren de hond uitlaten. Dat doe ik niet op ...
Ik vind het lastig, ik woon zelf ook dichtbij het strand. Ga normaal vroeg naar het strand toe en tegen het heetst van de dag naar huis. Maar m'n zoontje heeft gisteren zn eerste vaccinatie gekregen. En heeft nu weer een temp van 37.6 dus blijf vandaag binnen met hem

2 maanden geleden

Topics over schema’s; hoe dan? Ik kan een schema bedenken maar onze zoon volgt hem niet hoor. Als hij wil drinken is het krijsen en dan kan ik het niet rekken ofzo. Snap niet hoe iedereen een schema heeft. Moest ik kwijt 😀

2 maanden geleden

Reactie op mbw90

Topics over schema’s; hoe dan? Ik kan een schema bedenken maar onze zoon vo ...
Haha herkenbaar wel! En dan vooral schema's omtrent slaapjes. Zoon is 13 weken en trekt volledig z'n eigen plan. Sprongetje? Slaapregressie? Gewoon geen zin? Onrust? Er is in ieder geval geen schema of ritme aan te koppelen.

2 maanden geleden

Kwijlen jullie kleintjes ook zo extreem veel? Dit is het resultaat van iets meer dan een uurtje, en dan is er ook nog genoeg op mij en mijn man terecht gekomen 🤣

2 maanden geleden

Reactie op ElineB1994

Kwijlen jullie kleintjes ook zo extreem veel? Dit is het resultaat van iets ...
Ja! 😂

2 maanden geleden

Reactie op ElineB1994

Kwijlen jullie kleintjes ook zo extreem veel? Dit is het resultaat van iets ...
Ja mijn zoontje draagt nu altijd slabbertjes anders is hij telkens super nat en kan ik elk uur omkleden 😅