266 Reacties

2 maanden geleden

Misschien weet iemand van jullie een oplossing: Onze zoon 17 weken slaapt in de nacht goed. Alleen vind ik het volgende vreemd. Hij komt altijd tussen 3:30 en 5:30 voor een voeding. Het maakt niet uit hoe laat hij de avond fles krijgt. Als hij tussen 20:00 en 20:30 de laatste fles krijgt slaapt hij zo 8 uur door. Geef ik de laatste fles tussen 22:00 en 23:00 is het maximaal 6 uur doorslapen. Waarom zou hij niet langer slapen als ik de fles later geef? Zodat ik ook een goede nacht krijg.

2 maanden geleden

Reactie op malouna

Mijn zoontje strekt nu de hele tijd zijn armpjes tijdens tummytime. Waardoo ...
Bedoel je dat hij als een soort vliegtuigje ligt? Dat noemen ze namelijk “zwemmen” en is een belangrijke mijlpaal voordat baby’s leren zitten en kruipen. Zie het als een soort core training voor baby’s 😁

2 maanden geleden

Reactie op Buchukimchi

Bedoel je dat hij als een soort vliegtuigje ligt? Dat noemen ze namelijk “z ...
Ja! Het lijkt wel alsof hij dan wil tijgeren! Hij heeft alleen het omrollen van buik naar rug nog niet helemaal onder de knie, dus ik denk elke keer, ventje toe nou even 😂 maar alles op zijn tijd. Hij traint er dus op los!

2 maanden geleden

Reactie op malouna

Ja! Het lijkt wel alsof hij dan wil tijgeren! Hij heeft alleen het omrollen ...
Haha hier hetzelfde! Alleen wilt mijn dochtertje dan wel omrollen, maar zit haar armpjes dus in de weg 🤣

2 maanden geleden

Heeft er iemand toevallig de bewaarzakjes van temu? Ik vind het zo zonde om veel geld uit te geven aan bewaarzakjes om ze vervolgens weer weg te gooien… ik ben benieuwd of ze goed zijn☺️

2 maanden geleden

Duwt ook de hele tijd zijn kont omhoog. En gezichtje gelijk plat op de grond. Terwijl hij normaal altijd heel lang zn nek omhoog kan houden. 😂

2 maanden geleden

Reactie op malouna

Duwt ook de hele tijd zijn kont omhoog. En gezichtje gelijk plat op de gron ...
Mijn zoontje doet dat ook lijkt wel of die vooruit wilt ik dacht misschien met kruipen

2 maanden geleden

Ons meisje heeft vanmorgen om half 12 haar 3 maanden vaccinaties gehad. Rond half 4 was het ontroostbaar huilen. Ze heeft toch even geslapen. Nu is ze wakker en stil (wel alert), maar is wit als papier. Iemand een idee waardoor dat kan komen?

2 maanden geleden

Mijn dochtertje van 15 weken lijkt veel zuigbehoefte te hebben, maar neemt geen speen. Ze zuigt/lijkt/bijt alleen maar op mijn of mijn mans handen of schouders..

2 maanden geleden

Mijn zoontje van 3 maanden heeft ineens een heel rood wangetje, zou het een tandje kunnen zijn wat door komt? Of kan het komen door z'n eerste prikjes die hij maandag heeft gehad. Hij heeft geen koorts.

2 maanden geleden

Reactie op Lisaflower123

Mijn zoontje van 3 maanden heeft ineens een heel rood wangetje, zou het een ...
voel je ergens in zijn mond iets doorkomen? kindjes kunnen soms best een tijdje last hebben voor ze echt doorkomen. vaccinatie lijkt me gek. niet perongelijk gestoken door een insect?

2 maanden geleden

Reactie op ElineB1994

Mijn dochtertje van 15 weken lijkt veel zuigbehoefte te hebben, maar neemt ...
welke speen bied je aan?

2 maanden geleden

Reactie op Steffie 83

Ons meisje heeft vanmorgen om half 12 haar 3 maanden vaccinaties gehad. Ron ...
Heeft ze koorts? vind dit toch best zorgelijk, als ze koorts is zou ik persoonlijk even overleggen met de hsp

2 maanden geleden

Reactie op Michelle1998

voel je ergens in zijn mond iets doorkomen? kindjes kunnen soms best een ti ...
Nee ik zie voor de rest niet iets van een insecten beet, dus houd t wel even in de gaten. Anders bel ik voor de zekerheid de huisarts even op. Ja het lijkt erop dat ik onder wel iets dikker zie, maar geen idee of dat een tandje is.

2 maanden geleden

Reactie op Michelle1998

Heeft ze koorts? vind dit toch best zorgelijk, als ze koorts is zou ik pers ...
Dank voor je reactie. Nee, geen koorts. Ik vond het echt even spannend: ze zat onbeweeglijk in de wipstoel, helemaal grauw en onderuit gezakt. Haar oogjes volgden alles, maar ze bewoog verder helemaal niet. Heb haar handjes opgetild, maar die liet ze slap naar beneden vallen. Heb haar goed in de gaten gehouden. Na een minuut of 5 kwam er wat beweging in, een diepe frons en een hoop gereutel. Toen de luier vol zat, kreeg ze weer praatjes 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Lisaflower123

Nee ik zie voor de rest niet iets van een insecten beet, dus houd t wel eve ...
Dat kan inderdaad een tandje zijn. Kan best even duren voordat deze door is. Dan is het wat rood, soms dik of gloeiend. Bij een ziekte oid zou het niet bij 1 wangetje blijven. Hopelijk heeft hij er verder niet teveel last van!

2 maanden geleden

Reactie op Mamavan2lievemeisjes

Dat kan inderdaad een tandje zijn. Kan best even duren voordat deze door is ...
Nee klopt, ik houd het eventjes in de gaten. Dankjewel, heb het net even gekoeld met een nat washandje.

2 maanden geleden

Reactie op Michelle1998

welke speen bied je aan?
We hebben al verschillende geprobeerd. Van Difrax, kruidvat en nog 2 waar ik het merk even niet meer van weet

2 maanden geleden

Reactie op ElineB1994

We hebben al verschillende geprobeerd. Van Difrax, kruidvat en nog 2 waar i ...
De oudste heeft bij ons ook nooit een speen gepakt. Ze had niet echt erge zuigbehoefte, maar heeft en had nooit de troost die kindjes ervan kunnen hebben, dus dat heb ik wel gemist. Maar ik moet zeggen dat ik maar 3 verschillende spenen heb geprobeerd. Vond het ook wel deels makkelijk zonder 🙈 De jongste pakt het wel, ik heb Bibs en Figgs (nep Bibs geloof ik haha). Die van Kruidvat die ook op Bibs lijkt pakt ze niet omdat de speen wat korter is. Van Bibs hebben ze ook weer een vernieuwde vorm, wie weet kun je een van die twee nog proberen?

2 maanden geleden

Wat doen jullie onder een mouwloos slaapzakje van 1TOG in een kamer van 22-24graden?