266 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op ElineB1994

Wat doen jullie onder een mouwloos slaapzakje van 1TOG in een kamer van 22- ...
Een romper met korte mouwen en luier.

2 maanden geleden

Hoi allemaal, effe een vraagje. Ik wil dus graag een jurkje of jumpsuit halen morgen voor volgende zomer. Maar hoe valt HEMA? Groot, klein of normaal? Nrml heeft onze dochter dan met 86, bij H&M heb ik 80 gekocht, aangezien H&M altijd groot valt. Dus mijn vraag, hoe valt HEMA?

2 maanden geleden

Reactie op molOfOneBoy

Hoi allemaal, effe een vraagje. Ik wil dus graag een jurkje of jumpsuit hal ...
In mijn ervaring valt Hema gewoon op maat.

2 maanden geleden

Reactie op ElineB1994

We hebben al verschillende geprobeerd. Van Difrax, kruidvat en nog 2 waar i ...
Hier word alleen Bibs gepakt..

2 maanden geleden

Reactie op Michelle1998

Hier word alleen Bibs gepakt..
Ook geprobeerd... Ze speelt 2sec met ze, begint te kokhalzen en duwt ze naar buiten..

2 maanden geleden

Sinds kort geef ik kunstvoeding. Mijn dochter weegt 5.6 kilo en ik bied haar 150ml + 5 schepjes aan. Ongeveer 170 ml dus per keer, gaat meestal helemaal op. Alleen ene keer slaapt ze door en andere keer wordt ze wakker voor een nachtvoeding (6de voeding in 24h). Is de nachtvoeding dan ook 150+5 of kan ik die beter minder doen?

2 maanden geleden

Reactie op TessaJJT

Sinds kort geef ik kunstvoeding. Mijn dochter weegt 5.6 kilo en ik bied haa ...
Ik denk dat je gerust wat minder kan geven tijdens de droomvoeding, als dat enkel is om de nacht te overbruggen! Misschien kan je gewoon een flesje van 150+5 maken en kijken wat ze opdrinkt? Wijzelf geven nog 1 laatste flesje als wij naar bed gaan. Onze zoon wordt daar zelden wakker van maar hij slaapt dan wel mooi tot half 6-half 7 door 😊

2 maanden geleden

Reactie op ElineB1994

Mijn dochtertje van 15 weken lijkt veel zuigbehoefte te hebben, maar neemt ...
Philips soothie? Dat was ook de enige die onze dochter wilde. Bij onze zoon hebben we verschillende moeten uitproberen, want een ronde pakte hij niet goed.

2 maanden geleden

Opzoek naar een geweven draagdoek! Ik heb al een stoffen van ByKay maar vind de kleuren van de geweven collectie niet helemaal mijn smaak🫣 Iemand nog een tip voor een fijn merk die geweven draagdoeken verkopen?

2 maanden geleden

Reactie op Rob_in

Opzoek naar een geweven draagdoek! Ik heb al een stoffen van ByKay maar vin ...
Fidella

2 maanden geleden

Reactie op Rob_in

Opzoek naar een geweven draagdoek! Ik heb al een stoffen van ByKay maar vin ...
Is dit een beetje het soort draagdoek dat je wel zou willen? Zo ja zal ik even zoeken waar die ook alweer van is.

2 maanden geleden

Reactie op Mamavan2lievemeisjes

Is dit een beetje het soort draagdoek dat je wel zou willen? Zo ja zal ik e ...
Ja is goed! Ik was opzoek naar een zand/beige kleur met zo min mogelijk print maar deze ziet er ook neutraal uit dus ben wel benieuwd waar het merk van is!

2 maanden geleden

Is het normaal dat hij zo erg zweet had gewoon een korte broek aan en een rompertje?

2 maanden geleden

Reactie op Rob_in

Opzoek naar een geweven draagdoek! Ik heb al een stoffen van ByKay maar vin ...
Ik heb er een van https://www.purebabylove.nl

2 maanden geleden

Reactie op Rob_in

Opzoek naar een geweven draagdoek! Ik heb al een stoffen van ByKay maar vin ...
Yaro! Heb zelf de Broken Twill. Fijn ding, wel wat stug in het begin, maar dragen, wassen en strijken doet wonderen.

2 maanden geleden

Reactie op SuuzAnn

Yaro! Heb zelf de Broken Twill. Fijn ding, wel wat stug in het begin, maar ...
Ga ik naar kijken, dankjewel!☺️

2 maanden geleden

Is het raar dat ik nog steeds geen ritme heb kwa tijden van slaapjes en flessen? Iedere dag is het wel anders,😅, kleine man is 3 maanden en 3 weken

2 maanden geleden

Reactie op Kayyl

Is het raar dat ik nog steeds geen ritme heb kwa tijden van slaapjes en fle ...
Nee hoor, mijn dochtertje is bijna 4 maanden en heeft ook ieder dag weer een ander ritme. Ik probeer wel iedere dag tussen 8.00 en 8.30 op te staan met haar. Maar de ene dag is ze dan 1.5 wakker, de andere dag weer 3u.

2 maanden geleden

Reactie op Kayyl

Is het raar dat ik nog steeds geen ritme heb kwa tijden van slaapjes en fle ...
Ik vroeg dit ook bij het consultatiebureau, maar ze zeggen dat het heel normaal is en juist goed om mee te gaan met het ritme van je kindje! Dus ook als die elke dag anders is. Hoe moeilijk ook, vind ik tenminste 😂

2 maanden geleden

Mijn zoontje dronk eerst per keer altijd 1 borst, dus kolfde ik ook steeds 1 borst als ik op m’n werk was. Nu wil hij af en toe toch 2 borsten drinken, moet ik dan al 2 borsten gaan kolven of nog even wachten..?