267 Reacties

één maand geleden

Reactie op ElineB1994

Ugh. Mijn kleintje van 4 maanden schreeuwt alles bij elkaar als ik snachts ...
2 luiers over elkaar heen!

één maand geleden

Nog een gekke vraag haha. Ik stel wel veel vragen. Mijn dochtertje duwt af en toe haar vingers te ver in haar mond wat resulteert in kokhalzen. Ik weet niet zo goed of ik haar maar haar gang moet laten gaan of ze uit haar mond moet halen. Dit doet ze vaak namelijk niet zelf xD

één maand geleden

Ik zie vaker vragen of het gelukt is met de "selfcare challenge" maar ik kan deze hele challenge nergens vinden. Ben ik dan echt zo scheel?

één maand geleden

Reactie op Tessa222

Ik zie vaker vragen of het gelukt is met de "selfcare challenge" maar ik k ...
Op het forum bedoel ik, sorry haha

één maand geleden

2 korte vraagjes! 1. Iemand ervaring met pure gaat voeding? Willen overgaan na 6 maanden op pure gaat van nutrilon 2. Ons meiske is nu 18 weken, maar spuugt opeens afgelopen dagen veel, geeft veel terug. Overigens heeft ze er zelf geen last van , is nog heel vrolijk! Ze drinkt ook super snel, dus daarom stoppen we ook tussendoor, echter is het dan krijsen. Iemand tips?

één maand geleden

Reactie op ElineB1994

Nog een gekke vraag haha. Ik stel wel veel vragen. Mijn dochtertje duwt af ...
Mijn dochter doet dit ook. Ze mag van mij wel met haar vingers en handen in haar mond omdat dit ook wel bij de leeftijd hoort. Maar zodra ze te ver gaat, dus dat ze moet kokhalzen of hele vuisten naar binnen wilt doen, dan hou ik haar tegen.

één maand geleden

Reactie op AnoekBeug

2 korte vraagjes! 1. Iemand ervaring met pure gaat voeding? Willen overgaa ...
Kleinere speen proberen? Of raakt ze dan gefrustreerd dat het te langzaam gaat?

één maand geleden

Is dit wel zwanger of niet zwanger bij de een zie ik een lichte plus en de andere niet

één maand geleden

Hoe krijg je kerrievlekken uit kledign? 😱

één maand geleden

Reactie op ilhame dahmani

Is dit wel zwanger of niet zwanger bij de een zie ik een lichte plus en de ...
Is moeilijk te beoordelen van deze foto's, sorry.. spannend.

één maand geleden

Reactie op mbw90

Hoe krijg je kerrievlekken uit kledign? 😱
Met de hand uitwassen met driehoek zeep en daarna met een klodder driehoek zeep in de wasmachine. Dan ziet het er weer uit als nieuw.

één maand geleden

Reactie op Steffie 83

Met de hand uitwassen met driehoek zeep en daarna met een klodder driehoek ...
Thanks!

één maand geleden

Reactie op mbw90

Hoe krijg je kerrievlekken uit kledign? 😱
En anders in de zon ophangen. Hier heeft de zon al veel kleren gered van blijvende vlekken.

één maand geleden

Geen baby maar dreumes vraag. Onze dreumes is sinds 2 weekjes zindelijk overdag, nu wil ik 's nachts ook zonder luier gaan proberen maar wat koop ik nu het best, een molton of matrasbeschermer?

één maand geleden

Reactie op molOfOneBoy

Geen baby maar dreumes vraag. Onze dreumes is sinds 2 weekjes zindelijk ove ...
Wij hebben matrasbeschermers er op liggen. Heeft je kindje 's nachts droge luiers?

één maand geleden

Reactie op Steffie 83

Wij hebben matrasbeschermers er op liggen. Heeft je kindje 's nachts droge ...
Nou 9 van de 10 keer wel, maar je zal zien dat als k hem zonder laat ,hij opeens gaat plassen😂😂. Toch maar een matrasbeschermer bestelt voor de zekerheid

één maand geleden

Leren jullie je kindje al zelfstandig slapen? Mijn vriend en ik willen dat echt graag nu ze over 2 weken 5maanden is en ook naar de opvang gaat in sep. We hadden gesprek zonet hier over, hoe gaan we dit aanpakken.. speen weghalen? Want die heeft ze bij het inslapen echt nodig, overdag niet! Maar soms zit je er 30min omdat die speen uit valt en ze hem wilt, kan hem nog niet pakken tuurlijk. Ik heb geprobeerd zonder maar ze raak dan echt overstuur en valt niet in slaap. Hoe pak je dit aan?🥺 of wel speen behouden , oefenen straks met pakken en dan slaaptraining doen? Iemand tips of ervaring delen. Zou ons echt heel erg helpen!

één maand geleden

Reactie op Robertaa

Kleinere speen proberen? Of raakt ze dan gefrustreerd dat het te langzaam g ...
Ze zit nog maar op de eerste speen maat de 1+ van Hegen...

één maand geleden

Hoelang laten jullie je kindje slapen voor ze de nacht in gaan?

één maand geleden

Reactie op Kayyl

Hoelang laten jullie je kindje slapen voor ze de nacht in gaan?
18.30!