6 Reacties

één maand geleden

Hoi! Vervelend hè… bij ons is het nu boven denk ik al wel 16 graden en in de winter kan het dalen naar 10 graden dus I get it hahaha! Onze dochter had hier ook last van, hier is wat wij deden: 2kruiken aan beide zijden van het bed, goed ingewikkeld zodat als ze er tegenaan komt ze zich niet verbrand (maar houdt het bed écht warm) & wol. Het is een investering die je echt graag maakt.. onze mini ligt nu ook zo heerlijk te slapen in haar boxpakje van wol… echt een verschil én het het niet te dik dus technisch gezien als je twijfelt kan je er nog een pyjama boven aan doen (principe van ‘laagjes’). Onze dochter zit in maat 68/74 en heeft van dilling maat 74 en ik weet dat ze daar nog tot na de winter mee kan, ontzettend rekbaar 👏🏼 - dit kan je combineren met (als je kindje al goed kan draaien) een wollen onderlegger in het bedje, deze kan zo onder de hoes en zorgt dat de kou ook niet van onder door het matras heen trekt. Een site die betaalbare onderdekens verkoopt is ‘wearewoven’ - mocht je eerst de eerste 2 willen proberen of draait je kindje nog niet goed; hou dan de Aldi in de gaten, rond deze tijd zullen zij voor goed betaalbare prijzen ook wollen onderdekens gaan aanbieden! Veel succes 🩵🤍

één maand geleden

Ik zou een kruik in bedje leggen. Onze dochter voelt ook vaak koud. Uurtje voordat ze naar bed gaan even de kruik in de slaapzak leggen en dekentje erover. Als je kind naar bed gaat de kruik aan de zijkant van het voeteneind leggen. Ik heb zo’n fles dan met een kruikzak er omheen en een hydrofiele luier er omheen geknoopt. Is het proberen waard

één maand geleden

Reactie op 24babywatcher

Hoi! Vervelend hè… bij ons is het nu boven denk ik al wel 16 graden en in d ...
Dank voor je fijne tips! 👏🩷

één maand geleden

Reactie op Lori1991

Ik zou een kruik in bedje leggen. Onze dochter voelt ook vaak koud. Uurtje ...
Jaa dat doen we idd al! Vind hij heerlijk. Maar rond 4 uur zijn die kruiken ook afgekoeld. Plus dat hij zijn hele bed door gaat haha

één maand geleden

Ons dochtertje had het de eerste koude nachten ook vrij koud, koude handjes, koude wangetjes en nekje. Dikkere slaapzak aandoen hielp ook niet. Vervolgens ook een wollen deken onder haar gelegd op het hoeslaken. En nu geen koude wangetjes meer gevoeld. Wel nog soms frisse handjes, maar niet koud. Dus ik denk dat het wollen dekentje wel echt helpt inderdaad. Voor de echte winter maanden misschien strakjes nog een wollen pyjamaatje kopen

één maand geleden

Hier wollen hoeslaken van daalouma op bed. Even een investering, maar geeft echt warmte. Gebruikt bij onze zoon van nu 3 jaar en gebruiken hem nu bij onze zoon van 6 maanden.