21 Reacties

één maand geleden

Je kan ook nog dekentjes in het bedje doen? Ik heb de kleine ook nog onder een laken liggen en soms nog met een extra deken. Of extra dikke pyjama / sokken?

één maand geleden

Reactie op EsraAimee

Je kan ook nog dekentjes in het bedje doen? Ik heb de kleine ook nog onder ...
Ja wel over nagedacht maar ze gaat 's nachts heel het bed door met draaien ip haar buik etc. Ik kom haar 's ochtends aan de andere kant van het bed tegen dan waar ze is begonnen, dus durf het niet zo goed..

één maand geleden

Misschien toch nog even met kruikje laten slapen?

één maand geleden

Reactie op Chanelle7

Misschien toch nog even met kruikje laten slapen?
Kan dat geen kwaad dat het te warm is? Aangezien ze niet echt stil ligt kan ze er tegenaan komen, of misschien met een extra doek eromheen?

één maand geleden

Reactie op 95dionne

Kan dat geen kwaad dat het te warm is? Aangezien ze niet echt stil ligt kan ...
Ik legde het altijd voor het slapen gaan op de plek waar hij gaat liggen...en daarna aan het voeten einde en natuurlijk goed inpakken eerst in de bijbehorende zak en dan in een hydrofiele doek mocht het toch perongeluk lekken...je kan voor je zelf naar bed gaan even checken of het kindje een fijne temperatuur heeft

één maand geleden

Hier hetzelfde probleem, ‘s ochtends rond 5-6 u wakker vanwege de kou. Nu meegenomen naar ons bed waar ze heerlijk lekker warm verder heeft geslapen. Ben nu aan het kijken naar een wollen boxpakje, echt wol zorgt als het goed is dat ze het heerlijk warm houdt.

één maand geleden

Sommige kindjes reageren op een infectie met ondertemperatuur. Ons zoontje was daar ook heel goed in. Die deed ik inderdaad ook in een romper met lange mouwen, pyjama, sokken er over heen, dikke slaapzak met mouwen en eventueel nog een dekentje als z'n nek nog koud voelde.

één maand geleden

Ik sfeer bij wol 😍 In de kraamweek had ze een perfecte temperatuur steeds. Ze had sowiso een wollen romper met lange mouwen aan en wollen sokjes. Nu ook weer een wollen romper met lange mouwen en een wollen broekje en een slaapzak.

één maand geleden

Op aan raden van cb vanmiddag even naar de huisarts!

één maand geleden

Reactie op 95dionne

Op aan raden van cb vanmiddag even naar de huisarts!
Hier af en toe indd ook wat koud in de ochtend ff zoekende naar wat hij nu het beste aan kan s nachts. Succes bij huisarts, hou je ons op de hoogte? 🥰

één maand geleden

Reactie op BabyZwaan

Hier af en toe indd ook wat koud in de ochtend ff zoekende naar wat hij nu ...
Ze is helemaal goedgekeurd! Ze weegt niet zoveel dus wss moet ze gewoon harder werken om warm te blijven. We gaan vanavond nog maar wat meer laagjes aangeven!

één maand geleden

Misschien een pyjamaatje van fleece? Dat geeft ook goed warmte.

één maand geleden

Reactie op Steffie 83

Sommige kindjes reageren op een infectie met ondertemperatuur. Ons zoontje ...
Klopt, hier ook koorts na vaccinatie en daarna ondertemperatuur. Wat is de temperatuur op jullie slaapkamer?

één maand geleden

Reactie op mariamartini

Klopt, hier ook koorts na vaccinatie en daarna ondertemperatuur. Wat is d ...
Dit was hier ook van de week. Terwijl hij vanmorgen netjes 36.5 was. Twijfel ook steeds snachts maar hij voelt heerlijk warm aan mey pyjama, lange romper, slaapzak Kamertje is 17 graden

één maand geleden

Reactie op mariamartini

Klopt, hier ook koorts na vaccinatie en daarna ondertemperatuur. Wat is d ...
Hier ook! "Koude koorts" noemen wij dat. Onze zoon (inmiddels bijna 4) heeft dat nog steeds: die voelt koud aan als hij niet fit is. Soms heeft hij dan een paracetamol nodig...

één maand geleden

Een kacheltje op de overloop bijvoorbeeld voor de deur, met een timer , aanspringen rond 03.00 om het half uur ofzo. Hebben wij ook gedaan bij de kinderen

één maand geleden

Wij hebben een wollen hoeslaken op het bedje van daalouma. Bij onze oudste zoon gebruikt en nu weer. Is even een investering, maar heerlijk warm 👌 en anders wat er ook al gezegd is wollen romper en/of pyjama.

één maand geleden

Reactie op 95dionne

Ja wel over nagedacht maar ze gaat 's nachts heel het bed door met draaien ...
Dat kan ze trouwens ook doen juist omdat ze het koud heeft. Mijn dochtertje deed dit sinds 1.5 week ook heel erg veel, en dan echt zich naar boven tegen het hoofdbord aanduwen. Ik heb haar nu een laagje extra aangedaan en ze slaapt heerlijk rustig

één maand geleden

Misschien een gekke vraag….maar heb je al eens een andere thermometer gebruikt? Of is de temperatuur verder overdag wel goed? En ik dcin de nacht daalt ieders lichaamstemperatuur tijdens de slaap.

één maand geleden

Reactie op JN2022

Misschien een gekke vraag….maar heb je al eens een andere thermometer gebru ...
Ik heb bij twijfel wel eens een 2e meting gedaan met een andere thermometer ja haha! Geen gekke vraag hoor, je wilt het toch zeker weten. Ons zoontje slaapt nu al weer meerdere nachten rustig nadat we hem een extra laagje aangedaan hebben! Zit nu op 36,7 iedere ochtend. Is wel meer dan de tog waarde aangeeft maar dat is een richtlijn en blijkbaar ons zoontje iets meer nodig. Wij hebben ook aerosleep topper en Hoeslaken en dat is luchtdoorlatend dus ook al wat "kouder"!