21 Reacties
één maand geleden
Reactie op EsraAimee
Je kan ook nog dekentjes in het bedje doen? Ik heb de kleine ook nog onder ...
Ja wel over nagedacht maar ze gaat 's nachts heel het bed door met draaien ip haar buik etc. Ik kom haar 's ochtends aan de andere kant van het bed tegen dan waar ze is begonnen, dus durf het niet zo goed..
één maand geleden
Reactie op 95dionne
Kan dat geen kwaad dat het te warm is? Aangezien ze niet echt stil ligt kan ...
Ik legde het altijd voor het slapen gaan op de plek waar hij gaat liggen...en daarna aan het voeten einde en natuurlijk goed inpakken eerst in de bijbehorende zak en dan in een hydrofiele doek mocht het toch perongeluk lekken...je kan voor je zelf naar bed gaan even checken of het kindje een fijne temperatuur heeft
één maand geleden
Sommige kindjes reageren op een infectie met ondertemperatuur. Ons zoontje was daar ook heel goed in. Die deed ik inderdaad ook in een romper met lange mouwen, pyjama, sokken er over heen, dikke slaapzak met mouwen en eventueel nog een dekentje als z'n nek nog koud voelde.
één maand geleden
Reactie op Steffie 83
Sommige kindjes reageren op een infectie met ondertemperatuur. Ons zoontje ...
Klopt, hier ook koorts na vaccinatie en daarna ondertemperatuur.
Wat is de temperatuur op jullie slaapkamer?
één maand geleden
Reactie op mariamartini
Wat is d ...
Dit was hier ook van de week. Terwijl hij vanmorgen netjes 36.5 was. Twijfel ook steeds snachts maar hij voelt heerlijk warm aan mey pyjama, lange romper, slaapzak
Kamertje is 17 graden
één maand geleden
Reactie op mariamartini
Wat is d ...
Hier ook! "Koude koorts" noemen wij dat. Onze zoon (inmiddels bijna 4) heeft dat nog steeds: die voelt koud aan als hij niet fit is. Soms heeft hij dan een paracetamol nodig...
één maand geleden
Reactie op 95dionne
Ja wel over nagedacht maar ze gaat 's nachts heel het bed door met draaien ...
Dat kan ze trouwens ook doen juist omdat ze het koud heeft.
Mijn dochtertje deed dit sinds 1.5 week ook heel erg veel, en dan echt zich naar boven tegen het hoofdbord aanduwen.
Ik heb haar nu een laagje extra aangedaan en ze slaapt heerlijk rustig
één maand geleden
Reactie op JN2022
Misschien een gekke vraag….maar heb je al eens een andere thermometer gebru ...
Ik heb bij twijfel wel eens een 2e meting gedaan met een andere thermometer ja haha! Geen gekke vraag hoor, je wilt het toch zeker weten.
Ons zoontje slaapt nu al weer meerdere nachten rustig nadat we hem een extra laagje aangedaan hebben! Zit nu op 36,7 iedere ochtend.
Is wel meer dan de tog waarde aangeeft maar dat is een richtlijn en blijkbaar ons zoontje iets meer nodig.
Wij hebben ook aerosleep topper en Hoeslaken en dat is luchtdoorlatend dus ook al wat "kouder"!