5 Reacties

één maand geleden

Ik heb ergens gelezen dat het maat schepje wat bij Kruidvat melk zit niet de juiste verhouding is als het maatschepje van nutrilon. Ik weet niet of je dat schepje gebruikt anders kan het misschien daar mee te maken hebben dat je kindje net te weinig heeft daardoor.

één maand geleden

Hele slechte ervaringen hier met kruidvat voeding. Onze zoon bleef maar honger hebben de eerste maanden. Volgens cb kon het niet aan de voeding liggen. Maar vanaf dag 1 dat we naar hero overstapten, kwam hij gewoon om de 3 a 4 uur én hij stopte met gi-gan-tisch te spugen. Alles kwam er voorheen met bogen uit, uit zn mond en neus tegelijk. Dus dat was 2 dikke vliegen in 1 klap😅👌🏻

één maand geleden

Ik had overigens ook een topic geopend en kreeg heeel veel reacties dat de kruidvat voeding niet genoeg voor een verzadigd zorgt. Gaat vast bij een heel aantal kindjes goed, maar dus ook bij veel kindjes niet.

één maand geleden

Reactie op Shad13

Ik heb ergens gelezen dat het maat schepje wat bij Kruidvat melk zit niet d ...
Interessant! Zelf nooit problemen gehad met kruidvat voeding. Was een prima opvolger van borstvoeding. M'n eerste dochter bleef lekkere rond 🥰

één maand geleden

Ik gebruik vanaf de geboorte al Kruidvatmelk Extra Care, dat is hetzelfde als Nutrilon Omneo. Ik ben erg tevreden er over. Alleen was ik een keer mijn flesvoeding vergeten en het Kruidvatmerk was op. Ik heb toen Omneo gekocht. Alleen het viel mij op dat deze veel dikker was qua melkpoeder dan die van de Kruidvat. Misschien ligt het daar aan.