6 Reacties

2 jaar geleden

Wij gaan voor de ouderwetse kruiken. Wordt sinds kort ook geadviseerd de kruik niet meer in het bedje te laten liggen wanneer de baby erin ligt. Dus het is puur voor opwarmen. 2jaar geleden was dat advies er nog niet en hadden wij bij onze dochter die geboren is in november wel eens de kruik erbij in liggen. Wij vulde de kruik en lieten m minimaal 10min liggen op het aanrecht om lekken op te merken. Verpakt in een kruikzak en in een hydrofiel geknoopt. Als de kruik in het bedje ging dan met de dop naar beneden toe. En bij iedere keer vullen de binnenkant goed checken op een intact rubber en kalkvorming.

2 jaar geleden

De ouderwetse kruiken zijn dat die rubberen of die rvs? Ik weet echt niet welke kruik ik moet aanschaffen 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Lisa088

De ouderwetse kruiken zijn dat die rubberen of die rvs? Ik weet echt niet w ...
RVS!

2 jaar geleden

RVS!
Oh super bedankt!

2 jaar geleden

Wij hebben het bedje gewoon verwarmt met elektrische kruik in april 2 jaar geleden. Vonden die rvs kruiken niks en gevaarlijk. Nooit erbij gelegd. Kraamhulp mag dit officieel niet goedkeuren (deed ze wel).

2 jaar geleden

Deze kruiken zijn prettig in gebruik en veilig. Wel de hoezen erbij kopen. Gebruikt voor ons zoontje en was zeker een succes. Werd overal aangeraden en dat wordt het nog steeds. Betaalbaar en veilig.